Fiat Uno Club Bulgaria Форуми



Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Предишната тема

Следващата тема
Напишете отговор Страница 1 от 1
    Оборотомер за Уно Мк1
Автор Съобщение
darinnn
Кара Uno 55


Регистриран на: 22 Фев 2010
Мнения: 39
Местожителство: Монтана, София
Мнение Оборотомер за Уно Мк1 Отговорете с цитат
Искам да си сложа оборотомер на Уното, но имам няколко въпроса.

Става въпрос за Уно Мк1 60(вече 55), но нямам оборотомер на таблото.
Има ли Унота с такъв двигател и оборотомер, за да знам дали да търся направо табло на готово?

Става ли табло от Уно Мк2 и след като го сложа(не знам дори и на размери дали са еднакви) дали ще работят всичките лампички, нивото на горивото, километраж и.т.н?

Таблото от Уно Турбо е доста различно на външен вид и предполагам няма да стане, но все пак да питам и за него.

Ако пък няма как да си ми работят уредите и да имам оборотомер, какви са вариантите да си сложа допълнителен такъв? Четях някъде, че от Лада
става, някой знае ли нещо по въпроса?

Не на последно място е начина на свързване на оборотомера. За някой други коли четях, че само се слага таблото с оборотомер и всичко си работи. Как стоят нещата при Уното?
_________________
1989 Fiat Uno 60 SX
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rokoko
Кара Uno 1.0 i.e


Регистриран на: 05 Мар 2008
Мнения: 194
Местожителство: Каварна
Мнение обороти Отговорете с цитат
Здрасти. Не зная какво ти е таблото, на моето Уно 1.0 FIRE оригинално е с часовник, от автоморгата намерих табло от Уно 1.5 - 75 коня, с оборотомер, махнах часовника и с някои поправки по пластмасовия корпус го напаснах някак си, ако не бях попаднал на такъв, щях да сложа от Лада 1500, по едно време имах 3-4 броя из къщи Mr. Green -

Това е най-лесния вариант, ако не намериш такъв от Уно.
А свързването е лесно - за Уно оборотомер има три кабела, червен-взима плюс от клемореда на контактния ключ, когато дадеш на контакт - при мене в клемореда е червено-жълт кабела, другия кабел, който излиза от оборотомера е син - той е минуса/маса, а третия кабел е жълт - той получава импулса от бобината и се вързва на минуса, поне при мене е така.

Ако ползваш оборотомер от Лада -там кабелите са 7 събрани в една букса, където кафявият е импулса от бобината, оранжевия е захранващ, а бяло-черния е маса.

Как ми изглежда таблото - снимки в албума ми:

http://rokoko2.snimka.bg/tuning/fiat-uno-to.454475.all.1

Дано съм помогнал, ако нещо е неясно, питай.
_________________
rokoko
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
darinnn
Кара Uno 55


Регистриран на: 22 Фев 2010
Мнения: 39
Местожителство: Монтана, София
Мнение  Отговорете с цитат
Мерси, колега за изчерпателния отговор, относно свързването на самия оборотомер. След това обяснения не мисля, че ще имам проблем да го свържа.

Все още обаче не съм решил, как и с какъв оборотомер ще го правя.
Относно моето табло - от ляво е километража, в средата са лампичките (като на твоето), в дясно има някаква рисунка на Уно. Отдолу е само показателя за горивото.

Може ли да ми пратиш шаблона за белия километраж, да го преправя като за моето. Освен оборотомера другото си е оригинално по твоето табло, нали?

След няколко дена, ще кача и снимки, но сега малко ще празнуваме покрай 8-ми декември Усмихвам се
_________________
1989 Fiat Uno 60 SX
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
darinnn
Кара Uno 55


Регистриран на: 22 Фев 2010
Мнения: 39
Местожителство: Монтана, София
Мнение  Отговорете с цитат
Взех си същото табло, като твоето, но си е часовник отдясно.

Във връзка с това, искам да питам какъв е принципа на разходомера при Уно? При мен не заработи само със слагането на буксите.
Полезен ли е и има ли въобще смисъл да се мъча да го правя?
_________________
1989 Fiat Uno 60 SX
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Напишете отговор Страница 1 от 1
Идете на:  

 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети