Унo Mк1: Рейка - луфт или втулки?
- white_shark
- Кара Uno 55
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
- Местоположение: Бургас
Унo Mк1: Рейка - луфт или втулки?
Пичове големи ядове имам с тая пуста рейка.
Като взех колата имаше чукане при движение по павета и разбити улици. Всичко беше и още си е здраво проблема се оказа във втулките на гребена на рейката. Не ми се занимаваше да се въргалям пред нас, а и не съм се занимавал с рейки и я оставих в сервиз да я направят...първото ми оставяне на кола в сервиз м/у другото Взех си я със сменени втулки+реглаж. Вътрешните накрайници били здрави и де факто само 2-те пластмаси са сменили, гресирали са я и толкова. Минаха се 2 месеца без никакви ядове и от 2-3 дена дочувам пак притропване. По-слабо от преди, но го има. При клатене на волана ляво-дясно се забелязва как прътите на вътр. накрайници излизащи от маншона имат някакъв минимален луфт нагоре надолу. С ръка не успявам да ги размърдам - само при мърдане на волана. Като сложа ръка на гумата и заклатя отново волана се усеща причукването по самата джанта с гумата.
Старата ми кола е с кормилна кутия и там работите ги чувам е ясна ама за тук ми трябва съвет,защото не съм пипал рейка досега.
Въпросът е: попаднал съм на някакви менташки втулки и са се смляли или просто говорим за луфт в гребена и оттам се получава това похлопване и мърдане на накрайниците??? Малко ми е нереално за 2 месеца да се износят при положение, че и пътищата в Бургас са читави. Четох в книгата и ми стана ясно, че няма винт за реглаж, ами капак и метални пластини под него. Общо взето нищо сложно,но искам да се допитам преди да взема инициативата в свои ръце.
Някой друг минал по тоя път?
Като взех колата имаше чукане при движение по павета и разбити улици. Всичко беше и още си е здраво проблема се оказа във втулките на гребена на рейката. Не ми се занимаваше да се въргалям пред нас, а и не съм се занимавал с рейки и я оставих в сервиз да я направят...първото ми оставяне на кола в сервиз м/у другото Взех си я със сменени втулки+реглаж. Вътрешните накрайници били здрави и де факто само 2-те пластмаси са сменили, гресирали са я и толкова. Минаха се 2 месеца без никакви ядове и от 2-3 дена дочувам пак притропване. По-слабо от преди, но го има. При клатене на волана ляво-дясно се забелязва как прътите на вътр. накрайници излизащи от маншона имат някакъв минимален луфт нагоре надолу. С ръка не успявам да ги размърдам - само при мърдане на волана. Като сложа ръка на гумата и заклатя отново волана се усеща причукването по самата джанта с гумата.
Старата ми кола е с кормилна кутия и там работите ги чувам е ясна ама за тук ми трябва съвет,защото не съм пипал рейка досега.
Въпросът е: попаднал съм на някакви менташки втулки и са се смляли или просто говорим за луфт в гребена и оттам се получава това похлопване и мърдане на накрайниците??? Малко ми е нереално за 2 месеца да се износят при положение, че и пътищата в Бургас са читави. Четох в книгата и ми стана ясно, че няма винт за реглаж, ами капак и метални пластини под него. Общо взето нищо сложно,но искам да се допитам преди да взема инициативата в свои ръце.
Някой друг минал по тоя път?
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
- fluid_88
- Кара Uno turbo i.e
- Мнения: 131
- Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: Рейка
Нещото което бих направил аз е да сваля рейката и да я огледам за износвания ако няма износвания бих сменил втулките с тези на Пирели.white_shark написа:Пичове големи ядове имам с тая пуста рейка.
Като взех колата имаше чукане при движение по павета и разбити улици. Всичко беше и още си е здраво проблема се оказа във втулките на гребена на рейката. Не ми се занимаваше да се въргалям пред нас, а и не съм се занимавал с рейки и я оставих в сервиз да я направят...първото ми оставяне на кола в сервиз м/у другото Взех си я със сменени втулки+реглаж. Вътрешните накрайници били здрави и де факто само 2-те пластмаси са сменили, гресирали са я и толкова. Минаха се 2 месеца без никакви ядове и от 2-3 дена дочувам пак притропване. По-слабо от преди, но го има. При клатене на волана ляво-дясно се забелязва как прътите на вътр. накрайници излизащи от маншона имат някакъв минимален луфт нагоре надолу. С ръка не успявам да ги размърдам - само при мърдане на волана. Като сложа ръка на гумата и заклатя отново волана се усеща причукването по самата джанта с гумата.
Старата ми кола е с кормилна кутия и там работите ги чувам е ясна ама за тук ми трябва съвет,защото не съм пипал рейка досега.
Въпросът е: попаднал съм на някакви менташки втулки и са се смляли или просто говорим за луфт в гребена и оттам се получава това похлопване и мърдане на накрайниците??? Малко ми е нереално за 2 месеца да се износят про положение,че и пътищата в Бургас са читави.Четох в книгата и ми стана ясно,че няма винт за реглаж ами капак и метални пластини под него.Общо взето нищо сложно,но искам да се допитам преди да взема инициативата в свои ръце.
Някой друг минал по тоя път?
http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... l=2&show=1
ако след това има пак проблеми бих сменил цялата рейка все пак не е някаква цифромания.
http://axm-auto.com/index2.php?brand=5& ... l=2&show=1
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
- white_shark
- Кара Uno 55
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
- Местоположение: Бургас
Минах днес следобед през сервиза щото все пак като съм дал лев и съм в правото да направя един вид рекламация. Направо паднах...сменили
само едната втулка. Да съм отишъл и другата да направят. Потресен съм, защото в цената за ремонта влизаше и реглаж. По тяхната логика сега би трябвало да ида да сменят и другата втулка и пак да им оставя 30 лв. за нов реглаж. Няма да я бъде тая.
Честно казано изтървах момента да се заема аз. Разполагам с двор, а навънка вече заваляха дъждовете и стана студено за лежане по земята. Ще изкарам зимата без това ще има бая блъскане из ледовете и преспите и на пролет ще я сваля и или сам ще си я от ремонтирам, както аз си знам или дето казваш колега направо нова...аз знам, че не е цифра ама на...
Направо съм потресен от сервизи. Ей затова не посещавам такива места
само едната втулка. Да съм отишъл и другата да направят. Потресен съм, защото в цената за ремонта влизаше и реглаж. По тяхната логика сега би трябвало да ида да сменят и другата втулка и пак да им оставя 30 лв. за нов реглаж. Няма да я бъде тая.
Честно казано изтървах момента да се заема аз. Разполагам с двор, а навънка вече заваляха дъждовете и стана студено за лежане по земята. Ще изкарам зимата без това ще има бая блъскане из ледовете и преспите и на пролет ще я сваля и или сам ще си я от ремонтирам, както аз си знам или дето казваш колега направо нова...аз знам, че не е цифра ама на...
Направо съм потресен от сервизи. Ей затова не посещавам такива места