Посланикът на Италия у нас кара 12-годишен Fiat Croma.

Общ форум за всякакви теми и разсъждения.
Аватар
FIRE NG
Администратор
Мнения: 302
Регистриран на: 31 Мар 2007, 19:20
Местоположение: София
Обратна връзка:
Посланикът на Италия у нас кара 12-годишен Fiat Croma.

Мнение от FIRE NG »

Негово Превъзходителство покани група журналисти в резиденцията на жълтите павета в центъра на София, построена през XVIII век и прочута с уникалните си мебели, дарение от семейство Савоя.

Посланикът на Италия в България Стефано Балди кара в свободното си време 12-годишен Fiat Croma. Съпругата на Посланик Балди пък се придвижва из столицата и страната ни с червен Fiat 500X. Интересно е да се отбележи, че служебната лимузина на посланика е Lancia Thesis, която е на години колкото Крома-та, защото производството на този автомобил със запомнящ се дизайн е преустановено през 2009 г.

Личният Fiat Croma на Балди е с автоматична скоростна кутия и освен в София той е карал колата и в Брюксел и Рим. Посланикът казва, че е влюбен в автомобила си и трудно ще го замени с друг въпреки солидната му възраст. “Сега карам по-малко личния си Fiat, защото живея в центъра и не ми е необходимо. С колата, обаче често обикалям из страната”, казва Балди, който е очарован от българската природа и зеленината на София.

“Аз съм много привързан и към Lancia. Преди Fiat-а карах 15 години Lancia Dedra. Да, марката Lancia бе спряна от производство, но в бизнеса е така - не трябва да се гледа емоционално”, откровен е посланикът. Иначе един от любимите му автомобили е спортното купе Maserati Ghibli.

Живеейки преди в италианската столица, на Балди му се е налагало и да кара малко моторче Vespa. “В София не смея да се качвам на мотопед, защото българските шофьори нямат навици и не са свикнали с мотористите. Иначе синът ми кара в столицата ви мотор”, добавя Балди.

“Вярвам, че автомобилната индустрия трябва да работи в глобален мащаб, както в последните години действа и италианската група FIAT, която придоби американската компания Chrysler. Изпълнителният
директор Серджо Маркионе със сигурност е предвидил правилно нещата с FCA. Въпреки това FIAT трябва да поддържа идентичност, свързана с Италия. Подновяването на гамата в последните години е именно в тази посока. Привлекателният дизайн е печелившата формула за съвременния автомобилен свят. Маркионе движи добре във финансово отношение FIAT. Няма бизнес без риск. Купуването на Chrysler бе рисковано, но се оказа, че е печеливш ход.

Италия трябва да разчита и в бъдеще на силните си страни - имидж, креативност и дизайн. Красивият продукт в автомобилния свят се цени. Много дизайнери на коли работят извън Италия, така е в съвременния свят. Дизайнът се идентифицира със страната Италия по целия свят. Изразът “да се живее по италиански” добре се разбира и от българите. Това е и философията на живота на италианците.

Посолството помага на търговците на италиански коли в България главно с подобряване на имиджа на бранда. "Да притежаваш една италианска кола, те кара да се чувстваш добре и щастлив”, убеден е посланикът.

Източник:
:arrow: http://www.hiclub.bg/Article/6916944
Fiat Uno(146E) 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Fiat Idea(350) 1.9 mJet 8V 'Emotion'
Fiat Bravo(198) 1.4 tJet 120 'Emotion'
Fiat Punto(188) 1.2 16V 'ELX Speedgear'
Fiat Regatta 1.9 DS

Публикувай отговор