Fiat Uno Club Bulgaria Форуми



Часовете са според зоната GMT + 3 Часа
Предишната тема

Следващата тема
Напишете отговор Страница 1 от 1
    Stellantis финализира тестването на eFuel синтетично гориво
Автор Съобщение
FIRE NG
Администратор


Регистриран на: 31 Мар 2007
Мнения: 305
Местожителство: София
Мнение Stellantis финализира тестването на eFuel синтетично гориво Отговорете с цитат
Stellantis финализира тестването на eFuel(синтетично гориво) на 28 семейства двигатели с вътрешно горене, за да ускори декарбонизацията на автомобилния парк от двигатели с вътрешно горене (ICE).

- Въпреки че потвърди ангажимента си да продава 100% от електрическите превозни средства с батерии (BEV) в Европа до 2030 г.
Stellantis тества използваемостта на eFuels/еГорива върху превозни средства, произведени от 2014 г. (Евро 6), за допълнително намаляване на емисиите въглероден диоксид.

- В момента 28 семейства двигатели се тестват, за да бъдат съобразени със синтетичното гориво eFuel, така че да позволят намаляване на емисиите на CO2 с до 90%.

- Решението може да включва до 28 милиона превозни средства Stellantis, с потенциално намаление, което ще достигне пикове от 400 милиона тона CO2 в Европа между 2025 г. и 2050 г.

- Stellantis е на път да постигне амбициозната цел за намаляване на нетните въглеродни емисии до 2038 г., както се вижда от стратегическия план Dare Forward 2030.

Stellantis потвърди, че тестовете на eFuel/еГориво на 28 семейства двигатели с вътрешно горене са навлезли във финалната си фаза. Всичко това ще ускори потенциалното намаляване на емисиите на въглероден диоксид от 28 милиона двигателя, произведени от 2014 г. (Евро 6) в Европа. Целта, която трябва да бъде постигната, без да се изпуска от поглед ангажиментът да се продават само BEV до края на десетилетието в региона.

eFuel/еГориво е неразделна част от набора от инструменти, използвани за намаляване на емисиите на въглероден диоксид и борба с изменението на климата. Това е заместващо синтетично гориво, съставено от възобновяема енергия и CO2, уловен в атмосферата.

Широкото приемане на eFuels/еГорива би предложило на собствениците на превозни средства с двигатели с вътрешно горене (ICE) проста и рентабилна опция за декарбонизиране на автомобилите си, без да е необходимо да ги подменят, да обновяват горивната система на двигателя или да чакат нова инфраструктура за гориво.

„Ние удвояваме усилията си в нашата борба срещу глобалното затопляне, като тестваме въглеродно неутрално гориво като допълващо решение към нашия холистичен подход за декарбонизация. Нашата стратегия за електрификация се движи напред стабилно и с голяма инерция. В същото време трябва също така да идентифицираме интелигентни алтернативи за управление на емисиите на CO2 за съществуващите 1,3 милиарда автомобила с двигатели с вътрешно горене (ICE)“, каза Карлос Таварес, главен изпълнителен директор на Stellantis.

"Като работим, за да гарантираме, че двигателите на Stellantis са "eFuel-friendly", ние възнамеряваме да предоставим на нашите клиенти още един инструмент в борбата срещу глобалното затопляне, с решение, което може да има почти незабавен ефект.
Това е още една инициатива за постигане на целта за нулеви емисии до 2038 г."

Stellantis тества и валидира 28 семейства двигатели, произведени между 2014 г. и 2029 г., както за дизелови, така и за бензинови алтернативи. Цялостният протокол за валидиране включва тестове за емисии на отработени газове, способност за стартиране, мощност на двигателя, надеждност, взаимодействия със смазочното масло, резервоара, гopивoпpoвoдитe, филтрите и горивната система. Използването на eFuel/еГориво, което засяга до 28 милиона превозни средства във флота на Stellantis, може да даде възможност за потенциално намаляване на до 400 милиона тона CO2 в Европа между 2025 г. и 2050 г.

Производството на eFuel/еГориво дава възможност да си представите нова енергийна независимост и да предефинирате картата на доставките, въз основа на наличието на възобновяеми енергийни източници и на наличието на вятър и слънце, без да се налага да разчитате на настоящите методи за добив на изкопаеми горива.

Stellantis планира да инвестира повече от 30 милиарда евро до 2025 г. в електрификация и в разработването на софтуер, необходим за производството на акумулаторни електрически превозни средства, способни да отговорят на нуждите на клиентите. Компанията също така проучва допълнителни решения, за да продължи борбата за намаляване на емисиите на CO2, за да гарантира своя ангажимент да предлага решения за чиста, безопасна и достъпна мобилност за всички.

Дългосрочният корпоративен стратегически план Dare Forward 2030 предвижда драстично намаляване на емисиите на CO2 с 50% намаление до 2030 г. в сравнение с 2021 г. Целта е да се постигнат нетни нулеви емисии до 2038 г. със скромни компенсации (едноцифрен процент) на оставащи емисии.

Други ключови цели на плана Dare Forward 2030 включват покриване на 100% от микса от продажби с BEV в Европа и 50% с леки автомобили и лекотоварни BEV в САЩ до края на десетилетието. Също толкова силна е амбицията за удвояване на нетните приходи до 2030 г. (в сравнение с 2021 г.) и за продължаване на постигането на двуцифрени коригирани маржове на оперативна печалба през цялото десетилетие. И накрая, ние потвърждаваме намерението си да станем лидер в удовлетвореността на клиентите от нашите продукти и услуги на всеки един пазар до 2030 г.

Източник:
https://www.media.stellantis.com
_________________
Fiat Uno(146E) 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Fiat Idea(350) 1.9 mJet 8V 'Emotion'
Fiat Bravo(198) 1.4 tJet 120 'Emotion'
Fiat Punto(188) 1.2 16V 'ELX Speedgear'
Fiat Regatta 1.9 DS
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Напишете отговор Страница 1 от 1
Идете на:  

 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети