Страница 2 от 3

Публикувано на: 04 Юни 2007, 08:55
от topagr
аз на моето Уно съм си сложил оборотомер! Разровихме се малко с едни приятели и стана да не вярваш. Моят е от Лада, но върши същата работа като тия по-прехвалените

Публикувано на: 04 Юни 2007, 10:58
от as_novo
topagr написа:аз на моето Уно съм си сложил оборотомер! Разровихме се малко с едни приятели и стана да не вярваш. Моят е от Лада, но върши същата работа като тия по-прехвалените.
Кажи как си го свързал, дай малко повече инфо.!!!

Публикувано на: 04 Юни 2007, 15:02
от Power_fan
aз на моя вартбург си го вързах към бобините те са 3 и една от тях си е използвах после едни кондерзаторчета си сложих на оборотомера който също е от лада за да показва вярно и стана ОК!
а на фиатчето понеже е 4т не трябва такива кондензатори и само ще трябва да вземем ток от някоя свещ и тва е друото е лесно?

Публикувано на: 04 Юни 2007, 20:06
от topagr
На бобината излизат два кабела. Виж питай там някой ел. техник да ти ги замери кой дава импулсите и кой тока и тва е цялата философия само маса трябва да вземеш от купето!!! какво викат тия дето го връзвахме, ако ни видят от ФИАТ ще ни вземат веднага за механици :lol:

Публикувано на: 10 Авг 2007, 09:11
от as_novo
Вързах си оборотомера(от Шкода 120L)!седи много по-добре от часовник...:

http://images19.snimka.bg/003690521.jpg

Размазана е, но в момента съм без фотоапарат.... :oops: