Страница 2 от 4
Публикувано на: 10 Май 2010, 10:46
от anto
Радо, виж в
https://forum.ladaclub-bg.com/, там имаше тема как се регулира карбуратор.
Два винта са, единия за бензина, другия за въздуха. Също от значение е и разстоянието на поплавъка до горната част на карба, т.е. да ти е регулирано правилно нивото.
Кабелите станаха ли

Публикувано на: 10 Май 2010, 19:31
от pogko
Кабелите станаха Тони, Много съм ти благодарен!!!!
Много съм доволен, веднага се усети разликата.
А пък за
https://forum.ladaclub-bg.com/, аз там постоянно чета, и от полезните информации почти всичко съм изчел, но на Уното карбуратора е доста по различен от на Ладовия, и няма такива 2 болта(или поне аз не ги виждам).
А пък за поплавъка ще се поинтересувам още че и там съм много бос..
На Ладата съм правил едно време центровката, там ги знам болтовете.. Явно на мен нещо ми куца
Някой ако не го мързи да направи една снимка ще съм му адски благодарен

Публикувано на: 10 Май 2010, 22:01
от anto
отиваш в полезни връзки, сайтове и ръководства и отваряш най първата тема. в Хайнеса има това което търсиш. отиваш на 64 стр. има 6 вида карбуратори, трябва само да си познаеш твоя.
има и чертежче за нивото на поплавъка.....и други работи, ама на английски.
Публикувано на: 11 Май 2010, 16:19
от FIRE NG
Публикувано на: 11 Май 2010, 20:36
от pogko
Благодаря ви!!