Страница 2 от 4

Публикувано на: 10 Май 2010, 10:46
от anto
Радо, виж в https://forum.ladaclub-bg.com/, там имаше тема как се регулира карбуратор.
Два винта са, единия за бензина, другия за въздуха. Също от значение е и разстоянието на поплавъка до горната част на карба, т.е. да ти е регулирано правилно нивото.

Кабелите станаха ли :)

Публикувано на: 10 Май 2010, 19:31
от pogko
Кабелите станаха Тони, Много съм ти благодарен!!!!

Много съм доволен, веднага се усети разликата.

А пък за https://forum.ladaclub-bg.com/, аз там постоянно чета, и от полезните информации почти всичко съм изчел, но на Уното карбуратора е доста по различен от на Ладовия, и няма такива 2 болта(или поне аз не ги виждам).

А пък за поплавъка ще се поинтересувам още че и там съм много бос..

На Ладата съм правил едно време центровката, там ги знам болтовете.. Явно на мен нещо ми куца :D

Някой ако не го мързи да направи една снимка ще съм му адски благодарен :)

Публикувано на: 10 Май 2010, 22:01
от anto
отиваш в полезни връзки, сайтове и ръководства и отваряш най първата тема. в Хайнеса има това което търсиш. отиваш на 64 стр. има 6 вида карбуратори, трябва само да си познаеш твоя.
има и чертежче за нивото на поплавъка.....и други работи, ама на английски.

Публикувано на: 11 Май 2010, 16:19
от FIRE NG
Има и книга на Български, може да се намери в интернет книжарниците, още я има и по някои бензиностанции...
http://i2.helikon.bg/products/2922/04/42922/42922z.jpg

Интернет книжарници:
:arrow: http://www.book-bg.com/details.php?id=7562
:arrow: http://www.book-bg.com/details.php?id=7564
:arrow: http://www.book.store.bg/p25107/fiat-un ... dstvo.html

Публикувано на: 11 Май 2010, 20:36
от pogko
Благодаря ви!!