Страница 2 от 2

Публикувано на: 21 Юли 2010, 17:12
от vuzz
Колега, имам такова зверче и имах същия проблем със забиването на муцуната отстраних по следния начин(поне при мен стана). пЪрво извадих горивната помпа(оказа се, че не само цедката е задръстена нали са ни много хубави горивата), а и самата помпа беше заминала много нисък дебит даваше(затисках я с пръст :D) смених я, както и цедката смених, също кабели и дистрибутурната капачка. Разни "майстори" ми казаха, че е от делкото обаче тая кола няма делко :D, а само капачка има си отделен модул за управлвние на ЪгЪла на запалване. Та, ако някой ти каже, че ти е изменило центровка не е вярно :) Дано не се налага да сменяваш помпа, но я извади и виж цедката и в какво състояние е при мене стана и сега яде земята :)
П.С.: Забравих да спомена, че разглобих инжекцията и измих дюзата с малко бензин, ако не си сигурен в себе си по-добре я закарай на някой, който си знае работата, ако все пак тръгнеш да я разглабяш внимавай :), като цяло проблема е недостиг на гориво по някаква причина. Поздрави и късмет 8).
Пиши, че ми е интересно какво се е получило :)

Публикувано на: 24 Юли 2010, 22:01
от sasser
Здравей, да колега, оправих го. Но как го оправих и сам не разбрах :) Отворих един ден моно-инжекцията там има едно капаче - и се показаха някакви полюси за захранване, разхвърчаха се едни пружинки и едвам ги наместих, после бутах разстоянието между електродите на свещите, чистих палеца и капачката, но от тогава върви като самолет.
Преди малко се върнах от море, по автомагистралата не съм падал под 160, а успях да вдигна и 200 както бе натоварва с 4 човека. Никога не съм предполагал че ФИАТ-а може да е такава голяма машинка. Това моторче с тези 75 коня от де я вади тази сила - не мога да си обясня. Знам само, че съм много доволен, а и извън градско ми изгори между 6 и 7 литра на 100 км. Дерзайте братя и карайте Фиати :))) Това мога да кажа на всички :)))