Страница 2 от 2

Публикувано на: 29 Сеп 2007, 22:20
от Formula Uno
Не неправя основен ремонт. Имам следния проблем, карам колата на метан и немогат да я настроят и казаха, че е за реглаж на клапаните, а проблема стана явен след смяна на влошките... а понеже смяната им не стана при майстора, който ми се занимава с колата не знам, дали той не е направил неща не както трябва и затова да дава проблеми.
Преди смяната на влошките всичко беше перфектно след смяната не мога да я карам нормално :( ходих при газаджии, но свястна настройка не може да се направи и вече се чудя дали да отварям двигателя и да го правя този реглаж, че най сетне всичко да се оправи ...

Публикувано на: 06 Окт 2007, 11:36
от HCO
Колега .....
Реглажа става със смяна на така наречените пулове. Изтегли си ръководството за Уно и виж какви параметри дават, за всмукателен и изпускателен клапани и при каква температура .
Мери се разтоянието между гърбицата на вала и повдигача "пула" със луфтомерни пластини.
Ако ти сложил по-големи пулове твоя майстор е нормално колата да не работи добре, получава се така, че клапаните не затварят напълно и колата няма достатъчно компресия. Характеризира се със трудно палене, ниска мощност и голям разход на гориво.

Ако желаеш още помощ и съвети пиши.

Поздрави, Наско.