Fiat Uno Club Bulgaria Форуми



Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Предишната тема

Следващата тема
Напишете отговор Страница 1 от 1
    За едно реставрирано Uno DS от 84-та...
Автор Съобщение
piston494
Кара Uno 45


Регистриран на: 10 Авг 2009
Мнения: 8
Местожителство: София-Ловеч-Търново-Плевен
Мнение За едно реставрирано Uno DS от 84-та... Отговорете с цитат
[quote="chapat"]Няма много мераклии за популяризирането на форума, ами всеки си сменя колицата нормално е.[/quote]
Колега, аз имам едно дизелово от '84-та твърдо съм против идеята да го сменям.
Реставрирал съм го дори Смутен Страхотно
_________________
Milen:
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
rokoko
Кара Uno 1.0 i.e


Регистриран на: 05 Мар 2008
Мнения: 194
Местожителство: Каварна
Мнение уно Отговорете с цитат
Колега, я пусни малко снимки да го видим
_________________
rokoko
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
piston494
Кара Uno 45


Регистриран на: 10 Авг 2009
Мнения: 8
Местожителство: София-Ловеч-Търново-Плевен
Мнение  Отговорете с цитат
Ами те май са най-вече на камерата на един осем клапанов огънчо, ама ще понаправя събота по светло и ще пусна - тя ми е един от любимците и си я карам често; часовниче е.

По тази причина мисля да възтановя и малко инфо във форума за ремонтите на това Уно, защото по него абсолютно всичко е сменено.
Май само километража не съм сменял за да се вижда на колко километра е Засмян е то е на под 2000 след ремонтите де, ама.
_________________
Milen:
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
piston494
Кара Uno 45


Регистриран на: 10 Авг 2009
Мнения: 8
Местожителство: София-Ловеч-Търново-Плевен
Мнение историята Отговорете с цитат
Значи това Уно, както аз го наричам Фичето, ме дотъркаля до форумите на Фиат в България. Благодарение на FIRE NG и разбира се не без неговото любезно съдействие.

Намерих таратайчицата в един двор на едно Плевенско село. Използваха я за кокошарник. След спор с мой приятел и караници с тогавашният собственик на колата я купих за 200 лева.
Колата запали почти безпроблемно (след обезвъздушаване).
Искам да подчертая, че я взех с ясната цел да я реставрирам - може би това е едно от първите Уно регистрирани в България - още Септември '84-та.

Та вкарах си белята. Първото и дълго пътуване беше до Несебър и обратно със стартова точка от София. До този момент бях сменил единствено алтернатора и стартера с чисто нови. Пътуването беше безпроблемно. Но малко по късно (няколко месеца) спря маслената помпа на автомобила. Тогава Веско ме довлече буквално на първата ми Фиатска среща - от там дойдоха и идеите да развиваме Уно форума.

Тогава се нахъсах да позакърпя количката. Беше зима и трябваше да правя основен ремонт на двигателя. Добре де това не ме разубеди. Така или иначе в къщи в банята имам вана. Това е златна възможност за основен ремонт и на банята. Така започнах.
_________________
Milen:
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Напишете отговор Страница 1 от 1
Идете на:  

 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети