Фиат Уно 1.0 i e S издухала гарнитура?

(1989–1995)
divaneto999
Кара Uno 45 Fire
Мнения: 17
Регистриран на: 05 Окт 2010, 18:46
Местоположение: София

Мнение от divaneto999 »

Става въпрос аз да си я сваля да я занеса да я шлайфат, нова гарнитура и я сглобявам.
Нещо сложно да има в демонтаж и монтаж на глава?
Освен стягането с динамометричен ключ, което пак не е философия.
Стяга се на 8 или 9 кг.?
Няма да права глупости и да я правя в домашни условия.
Имам необходимите инструменти да го разглобя и сглобя.
Fiat Uno 1.0 i.e.S
anto
Кара Uno 60
Мнения: 63
Регистриран на: 16 Яну 2009, 11:53
Местоположение: Казанлък

Мнение от anto »

Няма нищо сложно, действай смело. Само, като сваляш разпределителния вал развивай по-малко болтовете, че ще е под напрежение. Също така маслената система за мазане на същия вал се вади внимателно с дърпане нагоре. За средния преден болт на главата ще ти трябва камък 13, който да е по тънко стенен за да влезе до болта. Може да се намали при стругар.
другите неща, предполагам са ти ясни.
1993 Fiat Uno 1.1 Fire
divaneto999
Кара Uno 45 Fire
Мнения: 17
Регистриран на: 05 Окт 2010, 18:46
Местоположение: София

Мнение от divaneto999 »

anto - много ти благодаря.

Вчера го разглобих. Сега въпросите са ми :
- Как да наглася ангренажния ремък -центровката?
- Водната помпа има ли белези?
- На колко кг. да стегна болтовете на главата?
- На колко кг. да стегна разпределителния вал?
- Колко време да работи колата на едно място и кога да сваля
- Капака на клапаните за да я притегна наново?
- Откъде да си купя качествена гарнитура за главата, гарнитура за всмукателния колектор и генерацията ?
- Също така и семеринг за разпределителния вал?

Ще съм много благодарен, ако ми отговорите на въпросите
Малко са много и са сложни за някои но които знае нека каже, ако иска
Поздрави и предварително Благодаря!
Fiat Uno 1.0 i.e.S
Аватар
rokoko
Кара Uno 1.0 i.e
Мнения: 194
Регистриран на: 05 Мар 2008, 17:48
Местоположение: Каварна

Мнение от rokoko »

Айде и аз да се включа, пък ако греша приемам критики:
водната помпа няма белези, стягане болтовете на главата.

http://media.snimka.bg/7447/021149742.jpg
http://media.snimka.bg/7447/021149745.jpg
http://media.snimka.bg/7447/021149748.jpg
http://media.snimka.bg/7447/021149749.jpg
http://media.snimka.bg/7447/021149752.jpg
http://media.snimka.bg/7447/021149753.jpg

Дано съм ти помогнал поне малко, ако има нещо - питай, ако имам грешки, приемам критики.

Успех. Поздрави!
rokoko
Аватар
oz_aslanlar
Кара Uno 45 Fire
Мнения: 11
Регистриран на: 04 Юли 2009, 19:37
Местоположение: София

Мнение от oz_aslanlar »

Снимките които си качил, не са за мотора на колегата с издухалата гарнитура.
Изтегли си книгата за Уно. Ако искаш ми звънни имам я на български, мога да ти я дам да прочетеш. А за гарнитурите и семеринга, пробвай в Т&Н Кар.
FIAT Uno 1301 Bosch monojetronic A2.2 '1985 - скоро Motronic M1.7
Alfa Romeo 155 1.8 8V SLVERSTONE '1993
Alfa Romeo 155 1.9 Turbo Diesel '1996

Публикувай отговор