Рязане на пружините - полезно или вредно
Рязане на пружините - полезно или вредно
Здравейте колеги, имам въпрос относно окачването.
Мислех си да вземам спортни пружини за Уното, но не мога да намеря втора ръка, а за нови пари няма и съм гледал, че ги скъсяват даже имам двама приятели, дето така са направили и карат от години без проблеми, но искам да питам ако може да стане, ако и аз ги скъся ще има ли някакви последствия. Например лашкане или да ми изскочат в движение или няма да ми прави проблеми, ако има колеги с такива модификации нека кажат как е и който разбира да пише
Искам да го карам ниско много по-яко стои
Мислех си да вземам спортни пружини за Уното, но не мога да намеря втора ръка, а за нови пари няма и съм гледал, че ги скъсяват даже имам двама приятели, дето така са направили и карат от години без проблеми, но искам да питам ако може да стане, ако и аз ги скъся ще има ли някакви последствия. Например лашкане или да ми изскочат в движение или няма да ми прави проблеми, ако има колеги с такива модификации нека кажат как е и който разбира да пише
Искам да го карам ниско много по-яко стои
Uno фен:
Fiat Uno 45 S Fire
Fiat Uno 45 S Fire
- fluid_88
- Кара Uno turbo i.e
- Мнения: 131
- Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Има много писано по окачването и най вече за рязането на пружини в нета.
Аз ще ти кажа какво мисля аз. Рязането на пружината няма да ти Направи колата да е по спортна или да вози по добре.
Тук ще питаш защо - при произвеждането на дадено окачване за кола то се тества, като ход дадена пружина при тегло на автомобила, колко се съкратява и за това съкратяване на пружината е подбран най-добрия амортисьор с тези показатели. След като промениш едно по веригата в случая пружината амортисьора започва да не работи в тези параметри който са му най-добрите и скоро и той се разваля.
Та от по-горе описаното трябва да знаем, че е най-добре да се вземат цели кит-ове за дадената кола!
Затова за моята кола ще поръчам цял кит на КОНИ 60/40 мм. - 4 амортисьора регулируеми с 4 пружини, а в момента съм пак с Кони, но не е регулируемо (червено), което след като закупя другия комплект ще го пусна за продажба, но кога ще е това не мога да кажа засега.
Дано да съм ти помогнал.
Аз ще ти кажа какво мисля аз. Рязането на пружината няма да ти Направи колата да е по спортна или да вози по добре.
Тук ще питаш защо - при произвеждането на дадено окачване за кола то се тества, като ход дадена пружина при тегло на автомобила, колко се съкратява и за това съкратяване на пружината е подбран най-добрия амортисьор с тези показатели. След като промениш едно по веригата в случая пружината амортисьора започва да не работи в тези параметри който са му най-добрите и скоро и той се разваля.
Та от по-горе описаното трябва да знаем, че е най-добре да се вземат цели кит-ове за дадената кола!
Затова за моята кола ще поръчам цял кит на КОНИ 60/40 мм. - 4 амортисьора регулируеми с 4 пружини, а в момента съм пак с Кони, но не е регулируемо (червено), което след като закупя другия комплект ще го пусна за продажба, но кога ще е това не мога да кажа засега.
Дано да съм ти помогнал.
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Еми колега ще те послушам и няма да пипам тези, а ще търся оригинални, като получиш новите може да направим нещо по въпроса с другите.
На теб колко пари ти излязоха тези с които си сега, ако може да ми кажеш пружините колко и амортисьорите колко или комплект си ги купи.
Мерси за инфото.
На теб колко пари ти излязоха тези с които си сега, ако може да ми кажеш пружините колко и амортисьорите колко или комплект си ги купи.
Мерси за инфото.
Uno фен:
Fiat Uno 45 S Fire
Fiat Uno 45 S Fire
- fluid_88
- Кара Uno turbo i.e
- Мнения: 131
- Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Колата я вземахме така пружините са червени амортисьорите са Кони
Така я вземахме преди години това е с 13-ки
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... Id=6229669
http://www.bgphoto.net/request/photo/22 ... 29669/.jpg
Тук е с 16-ки, 9J и фланци!
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... Id=8498819
http://www.bgphoto.net/request/photo/22 ... 98819/.jpg
А тук с 15-ки, както е сега
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... Id=8498820
http://www.bgphoto.net/request/photo/22 ... 98820/.jpg
Вози твърдо и на мен не ми харесва постоянно да се друсам, а с регулируемото ще мога да си го регулирам, както ми е кеф за 2 мин.
Затова и ще го подменям, а за цената на това винаги ще се разберем няма да е много предполагам под 200 лв.
Така я вземахме преди години това е с 13-ки
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... Id=6229669
http://www.bgphoto.net/request/photo/22 ... 29669/.jpg
Тук е с 16-ки, 9J и фланци!
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... Id=8498819
http://www.bgphoto.net/request/photo/22 ... 98819/.jpg
А тук с 15-ки, както е сега
http://www.bgphoto.net/Photos.aspx?User ... Id=8498820
http://www.bgphoto.net/request/photo/22 ... 98820/.jpg
Вози твърдо и на мен не ми харесва постоянно да се друсам, а с регулируемото ще мога да си го регулирам, както ми е кеф за 2 мин.
Затова и ще го подменям, а за цената на това винаги ще се разберем няма да е много предполагам под 200 лв.
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'