Разяснения за Уно Мк1

(1983–1989)
Аватар
rokoko
Кара Uno 1.0 i.e
Мнения: 194
Регистриран на: 05 Мар 2008, 17:48
Местоположение: Каварна
уноооооо

Мнение от rokoko »

Днес се занимавах по-подробно със жилата на ръчната - дългото жило отиващо във дясното колело е добре, но лявото колело с късото жило не иска да кове :twisted:, но това е на проба на място, на пътя и двете не държат, ако още малко натегна ръчната, дясното колело ще блокира дори със пусната ръчна и се чудя какво да правя :roll:
На кой зъб ти кове ръчната?
С осветлението не съм се занимавал, отказа ми централното заключване - китайски модел и не мога да я заключа 3 дена, а заводските ключалки са заварени 8), оказа се едно изгоряло съпротивление, днес го смених, засега работи.
Осветлението тези дни ще го погледна :P.
Открих и два теча на спирачна течност - от тройника на задния мост, късата тръбичка към задно дясно колело и от едната тръбичка влизаща в кантара - на две съм дали да не го махна, той и без друго е без лост и пружина :mrgreen:
Ти що не си казал, че имаш тема в тунинг.бг, от раз я прочетох, слушай Тошко, много е начетен пича или е майстор с висше образование :roll: :lol: или самоук на метода проба-грешка, утре ще купя къса жигулска тръба за спирачките и ще има смяна...при теб нещата как са?
rokoko
Аватар
fluid_88
Кара Uno turbo i.e
Мнения: 131
Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
Местоположение: Варна
Обратна връзка:
Re: уноооооо

Мнение от fluid_88 »

rokoko написа:Днес се занимавах по-подробно със жилата на ръчната - дългото жило отиващо във дясното колело е добре, но лявото колело с късото жило не иска да кове :twisted:, но това е на проба на място, на пътя и двете не държат, ако още малко натегна ръчната, дясното колело ще блокира дори със пусната ръчна и се чудя какво да правя :roll:
На кой зъб ти кове ръчната?
С осветлението не съм се занимавал, отказа ми централното заключване -китайски модел и не мога да я заключа 3 дена, а заводските ключалки са заварени 8), оказа се едно изгоряло съпротивление, днес го смених, засега работи.
Осветлението тези дни ще го погледна :P.
Открих и два теча на спирачна течност - от тройника на задния мост, късата тръбичка към задно дясно колело и от едната тръбичка влизаща в кантара - на две съм дали да не го махна, той и без друго е без лост и пружина :mrgreen:
Ти що не си казал, че имаш тема в тунинг.бг, от раз я прочетох, слушай Тошко, много е начетен пича или е майстор с висше образование :roll: :lol: или самоук на метода проба-грешка, утре ще купя къса жигулска тръба за спирачките и ще има смяна...при теб нещата как са?
Тошко е любител като мен и си пишем с някой работи е в час с други не, колата ми е хоби и като има време се занимавам с нея седи си в гараж и така имам достатачно коли който да карам :?

По повод спирачките, ако кантара ти го няма или не работи по добре е да си направиш кранче и да настроиш усилието на задните спирачки да е, както си го дават, мисля че беше 70/30, иначе задницата тръгва яко в завой и не става за каране от личен опит.

За ръчната прегледай дали не мърда бронята на жилото и от там да се губи, дясното е изчислено с това колело да го дърпа дългото, като да предава към двете еднакво огледай и там.

Прегледай съпортите там, където се закача жилото дали работят правилно, аз бих ги свалил задните апарати и да мина обстойно над тях, не очаквай задните колела да коват описах по-горе защо.
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Аватар
white_shark
Кара Uno 55
Мнения: 36
Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
Местоположение: Бургас

Мнение от white_shark »

Колеги, Фиатката пропуска вода. Преди половин час се прибирам в най-големия дъжд и отляво по облицовката на колонката се стичаха капки - предполагам е от уплътнението.

Светнах с телефона и видях, че капе и отдолу от снопа с кабели към бушонното табло,което вече си е притеснително. Като изсъхне смятам да надигна уплътнението с отвертка и с пистолет със силикон да го напълня, така че да залепне.

Само, че не ми се стори, че водата от колонката се стича чак до кабелите под таблото. Явно има и друга пробойна. Дренажа пред челното стъкло е отпушен и се изтича оттам. Има ли някакво типично място откъде може да влиза водата, защото и на Мк2-то ми се е случвало в голям порой да ми прокапе в краката пак откъм бушоните. Някой имал ли е сходен проблем и как го е разрешил?
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!

Публикувай отговор