Разяснения за Уно Мк1
- white_shark
- Кара Uno 55
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
- Местоположение: Бургас
Привет колеги. Карам Фиата не го спирам. Обаче мен пак ме човърка една работа.
Изгледах ей този клип http://www.youtube.com/watch?v=pwfXt0p6 ... re=related
и на 2:36 мин. на тоя пич гледам му светят копчетата от двете страни на волана. Той ли е правил нещо или на мен отново не ми бачкат заводските лампи ?
Иначе карам Фиатката яко. Оправих си генерацията, регулирах си газта и успявам някога да дам по 9-9.5 газ градско, като си карам спокойно. Засякох го на магистралата с 3-ма човека и малко багаж на 160 км/ч спира и си ги държи. Измерих му и 400 м. на сливенското летище по нанагорнище леко 19 на газ.
Предвид, че не съм го развил да се винти яко смятам, че е горе-долу добре откъм вървене. В тоя ред на мисли да попитам бензиновата помпа на колко бара подава гориво и къде е аджеба регулатора на налягането?
Нямам нито резервоар, нито помпа...а така на газ само не си е работа - едно, че ще окъсам някъде и второ искам да видя на бензин как бяга
Поздрави
Изгледах ей този клип http://www.youtube.com/watch?v=pwfXt0p6 ... re=related
и на 2:36 мин. на тоя пич гледам му светят копчетата от двете страни на волана. Той ли е правил нещо или на мен отново не ми бачкат заводските лампи ?
Иначе карам Фиатката яко. Оправих си генерацията, регулирах си газта и успявам някога да дам по 9-9.5 газ градско, като си карам спокойно. Засякох го на магистралата с 3-ма човека и малко багаж на 160 км/ч спира и си ги държи. Измерих му и 400 м. на сливенското летище по нанагорнище леко 19 на газ.
Предвид, че не съм го развил да се винти яко смятам, че е горе-долу добре откъм вървене. В тоя ред на мисли да попитам бензиновата помпа на колко бара подава гориво и къде е аджеба регулатора на налягането?
Нямам нито резервоар, нито помпа...а така на газ само не си е работа - едно, че ще окъсам някъде и второ искам да видя на бензин как бяга
Поздрави
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
- fluid_88
- Кара Uno turbo i.e
- Мнения: 131
- Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
За да ти светят копчетата трябва да смениш изгорялата крушка, иначе как да светят.white_shark написа:Привет колеги. Карам Фиата не го спирам. Обаче мен пак ме човърка една работа.
Изгледах ей този клип
http://www.youtube.com/watch?v=pwfXt0p6 ... re=related
и на 2:36 мин. на тоя пич гледам му светят копчетата от двете страни на волана. Той ли е правил нещо или на мен отново не ми бачкат заводските лампи ?
Иначе карам Фиатката яко. Оправих си генерацията, регулирах си газта и успявам някога да дам по 9-9.5 газ градско, като си карам спокойно. Засякох го на магистралата с 3-ма човека и малко багаж на 160 км/ч спира и си ги държи. Измерих му и 400 м. на сливенското летище по нанагорнище леко 19 на газ. Предвид, че не съм го развил да се винти яко смятам, че е горе-долу добре откъм вървене. В тоя ред на мисли да попитам бензиновата помпа на колко бара подава гориво и къде е аджеба регулатора на налягането?
Нямам нито резервоар, нито помпа...а така на газ само не си е работа - едно, че ще окъсам някъде и второ искам да видя на бензин как бяга
Поздрави
Бензиновата помпа е отдясно на колата долу до резервоара, а регулатора е на 3 бара и е на рейката
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
- white_shark
- Кара Uno 55
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
- Местоположение: Бургас
То хубаво е на рейката, ама колата е моноижекция, а не инжекцион
Крушките ще ги сменя щом има. Явно доста неща са й изгорели на бабата
Между другото сега се прибирам и направо ми скъса нервите тая вечер. Тоя степ мотор съвсем се побърка май. Паля я държи си стабилен празен ход. Покарам малко и спра или пусна по инерция губи обороти до степен, че почват да премигва маслото и акумулатора. Подавам газ или включвам на скорост след което пак освобождавам и някога се оправя някога не. Като продължава да не се оправя някога се принуждавам да гася и паля отново след което 500 метра всичко е наред и после пак същия филм.
Преди да я прибера пред гаража пак и паднаха много оборотите, вдигнах набързо капака и в момента в който угасна видях, че чак тогава палеца на степ мотора се подаде и натисна дросела. Запалих пак всичко ОК и откачих буксата и врътнах 2 кръгчета на квартала и изчезнаха гореописаните проблеми. Мисълта ми е подлежи ли на почистване моторчето и дали ще се оправи? Че се съмнявам студена да държи хубав празен ход с откачена букса...мина ми и грубиянската идея да го махна и да си направя ръчен смукач, ама това е ще е в изключително краен случай
Та някакви насоки и идеи
Крушките ще ги сменя щом има. Явно доста неща са й изгорели на бабата
Между другото сега се прибирам и направо ми скъса нервите тая вечер. Тоя степ мотор съвсем се побърка май. Паля я държи си стабилен празен ход. Покарам малко и спра или пусна по инерция губи обороти до степен, че почват да премигва маслото и акумулатора. Подавам газ или включвам на скорост след което пак освобождавам и някога се оправя някога не. Като продължава да не се оправя някога се принуждавам да гася и паля отново след което 500 метра всичко е наред и после пак същия филм.
Преди да я прибера пред гаража пак и паднаха много оборотите, вдигнах набързо капака и в момента в който угасна видях, че чак тогава палеца на степ мотора се подаде и натисна дросела. Запалих пак всичко ОК и откачих буксата и врътнах 2 кръгчета на квартала и изчезнаха гореописаните проблеми. Мисълта ми е подлежи ли на почистване моторчето и дали ще се оправи? Че се съмнявам студена да държи хубав празен ход с откачена букса...мина ми и грубиянската идея да го махна и да си направя ръчен смукач, ама това е ще е в изключително краен случай
Та някакви насоки и идеи
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
- fluid_88
- Кара Uno turbo i.e
- Мнения: 131
- Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Щом е моно-инжекция не мога да ти помогна много,а за крушките и преди това ти писах, стъпковото моторче ново е 120 лв.
Бих си разглобил старото и пробвам да го от ремонтирам, ако не става минавам на ново.
Може да напишеш точно каква е колата ти и с кой мотор.
Бих си разглобил старото и пробвам да го от ремонтирам, ако не става минавам на ново.
Може да напишеш точно каква е колата ти и с кой мотор.
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
- white_shark
- Кара Uno 55
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
- Местоположение: Бургас
Да проблема се реши с нов стъпков мотор. Стария му се беше счупил палеца на парчета...жегата от двигателя+годинките са му разказали играта. Иначе вътре има едно моторче, като на количка с дистанционно и освен да се счупи някоя пластмаса друго надали може да му стане.
Колата е Мк1 обаче мотора е сменян от 1.3 на 1.5 доколкото знам.
Не знам дали е от Уно или някой друг дърт Фиат.
Ще потърся някакъв номер на двигателя да видим какво ще излезе.
Колата е Мк1 обаче мотора е сменян от 1.3 на 1.5 доколкото знам.
Не знам дали е от Уно или някой друг дърт Фиат.
Ще потърся някакъв номер на двигателя да видим какво ще излезе.
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!