Разяснения за Уно Мк1

(1983–1989)
Аватар
white_shark
Кара Uno 55
Мнения: 36
Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
Местоположение: Бургас

Мнение от white_shark »

Привет колеги. Карам Фиата не го спирам. Обаче мен пак ме човърка една работа.

Изгледах ей този клип http://www.youtube.com/watch?v=pwfXt0p6 ... re=related

и на 2:36 мин. на тоя пич гледам му светят копчетата от двете страни на волана. Той ли е правил нещо или на мен отново не ми бачкат заводските лампи :oops: :lol: ?

Иначе карам Фиатката яко. Оправих си генерацията, регулирах си газта и успявам някога да дам по 9-9.5 газ градско, като си карам спокойно. Засякох го на магистралата с 3-ма човека и малко багаж на 160 км/ч спира и си ги държи. Измерих му и 400 м. на сливенското летище по нанагорнище леко 19 на газ.

Предвид, че не съм го развил да се винти яко смятам, че е горе-долу добре откъм вървене. В тоя ред на мисли да попитам бензиновата помпа на колко бара подава гориво и къде е аджеба регулатора на налягането?

Нямам нито резервоар, нито помпа...а така на газ само не си е работа - едно, че ще окъсам някъде и второ искам да видя на бензин как бяга :twisted:

Поздрави :)
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Аватар
fluid_88
Кара Uno turbo i.e
Мнения: 131
Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от fluid_88 »

white_shark написа:Привет колеги. Карам Фиата не го спирам. Обаче мен пак ме човърка една работа.

Изгледах ей този клип
http://www.youtube.com/watch?v=pwfXt0p6 ... re=related
и на 2:36 мин. на тоя пич гледам му светят копчетата от двете страни на волана. Той ли е правил нещо или на мен отново не ми бачкат заводските лампи :oops: :lol: ?

Иначе карам Фиатката яко. Оправих си генерацията, регулирах си газта и успявам някога да дам по 9-9.5 газ градско, като си карам спокойно. Засякох го на магистралата с 3-ма човека и малко багаж на 160 км/ч спира и си ги държи. Измерих му и 400 м. на сливенското летище по нанагорнище леко 19 на газ. Предвид, че не съм го развил да се винти яко смятам, че е горе-долу добре откъм вървене. В тоя ред на мисли да попитам бензиновата помпа на колко бара подава гориво и къде е аджеба регулатора на налягането?

Нямам нито резервоар, нито помпа...а така на газ само не си е работа - едно, че ще окъсам някъде и второ искам да видя на бензин как бяга :twisted:

Поздрави :)
За да ти светят копчетата трябва да смениш изгорялата крушка, иначе как да светят. :lol:

Бензиновата помпа е отдясно на колата долу до резервоара, а регулатора е на 3 бара и е на рейката
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Аватар
white_shark
Кара Uno 55
Мнения: 36
Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
Местоположение: Бургас

Мнение от white_shark »

То хубаво е на рейката, ама колата е моноижекция, а не инжекцион
Крушките ще ги сменя щом има. Явно доста неща са й изгорели на бабата :)

Между другото сега се прибирам и направо ми скъса нервите тая вечер. Тоя степ мотор съвсем се побърка май. Паля я държи си стабилен празен ход. Покарам малко и спра или пусна по инерция губи обороти до степен, че почват да премигва маслото и акумулатора. Подавам газ или включвам на скорост след което пак освобождавам и някога се оправя някога не. Като продължава да не се оправя някога се принуждавам да гася и паля отново след което 500 метра всичко е наред и после пак същия филм.

Преди да я прибера пред гаража пак и паднаха много оборотите, вдигнах набързо капака и в момента в който угасна видях, че чак тогава палеца на степ мотора се подаде и натисна дросела. Запалих пак всичко ОК и откачих буксата и врътнах 2 кръгчета на квартала и изчезнаха гореописаните проблеми. Мисълта ми е подлежи ли на почистване моторчето и дали ще се оправи? Че се съмнявам студена да държи хубав празен ход с откачена букса...мина ми и грубиянската идея да го махна и да си направя ръчен смукач, ама това е ще е в изключително краен случай :mrgreen:

Та някакви насоки и идеи :)
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Аватар
fluid_88
Кара Uno turbo i.e
Мнения: 131
Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от fluid_88 »

Щом е моно-инжекция не мога да ти помогна много,а за крушките и преди това ти писах, стъпковото моторче ново е 120 лв.
Бих си разглобил старото и пробвам да го от ремонтирам, ако не става минавам на ново.
Може да напишеш точно каква е колата ти и с кой мотор.
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Аватар
white_shark
Кара Uno 55
Мнения: 36
Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
Местоположение: Бургас

Мнение от white_shark »

Да проблема се реши с нов стъпков мотор. Стария му се беше счупил палеца на парчета...жегата от двигателя+годинките са му разказали играта. Иначе вътре има едно моторче, като на количка с дистанционно и освен да се счупи някоя пластмаса друго надали може да му стане.

Колата е Мк1 обаче мотора е сменян от 1.3 на 1.5 доколкото знам.
Не знам дали е от Уно или някой друг дърт Фиат.

Ще потърся някакъв номер на двигателя да видим какво ще излезе.
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!

Публикувай отговор