Разяснения за Уно Мк1 |
Автор |
Съобщение |
Регистриран на: 22 Яну 2011
Мнения: 32
Местожителство: Бургас
|
|
|
Привет колеги. Карам Фиата не го спирам. Обаче мен пак ме човърка една работа.
Изгледах ей този клип http://www.youtube.com/watch?v=pwfXt0p6AGk&feature=related
и на 2:36 мин. на тоя пич гледам му светят копчетата от двете страни на волана. Той ли е правил нещо или на мен отново не ми бачкат заводските лампи ?
Иначе карам Фиатката яко. Оправих си генерацията, регулирах си газта и успявам някога да дам по 9-9.5 газ градско, като си карам спокойно. Засякох го на магистралата с 3-ма човека и малко багаж на 160 км/ч спира и си ги държи. Измерих му и 400 м. на сливенското летище по нанагорнище леко 19 на газ.
Предвид, че не съм го развил да се винти яко смятам, че е горе-долу добре откъм вървене. В тоя ред на мисли да попитам бензиновата помпа на колко бара подава гориво и къде е аджеба регулатора на налягането?
Нямам нито резервоар, нито помпа...а така на газ само не си е работа - едно, че ще окъсам някъде и второ искам да видя на бензин как бяга
Поздрави _________________ 1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989! |
|
Сря Май 18, 2011 20:46 pm |
|
|
Регистриран на: 17 Фев 2010
Мнения: 131
Местожителство: Варна
|
|
|
[quote="white_shark"]Привет колеги. Карам Фиата не го спирам. Обаче мен пак ме човърка една работа.
Изгледах ей този клип
http://www.youtube.com/watch?v=pwfXt0p6AGk&feature=related
и на 2:36 мин. на тоя пич гледам му светят копчетата от двете страни на волана. Той ли е правил нещо или на мен отново не ми бачкат заводските лампи ?
Иначе карам Фиатката яко. Оправих си генерацията, регулирах си газта и успявам някога да дам по 9-9.5 газ градско, като си карам спокойно. Засякох го на магистралата с 3-ма човека и малко багаж на 160 км/ч спира и си ги държи. Измерих му и 400 м. на сливенското летище по нанагорнище леко 19 на газ. Предвид, че не съм го развил да се винти яко смятам, че е горе-долу добре откъм вървене. В тоя ред на мисли да попитам бензиновата помпа на колко бара подава гориво и къде е аджеба регулатора на налягането?
Нямам нито резервоар, нито помпа...а така на газ само не си е работа - едно, че ще окъсам някъде и второ искам да видя на бензин как бяга
Поздрави [/quote]
За да ти светят копчетата трябва да смениш изгорялата крушка, иначе как да светят.
Бензиновата помпа е отдясно на колата долу до резервоара, а регулатора е на 3 бара и е на рейката _________________ Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68' |
|
Сря Май 18, 2011 22:23 pm |
|
|
Регистриран на: 22 Яну 2011
Мнения: 32
Местожителство: Бургас
|
|
|
То хубаво е на рейката, ама колата е моноижекция, а не инжекцион
Крушките ще ги сменя щом има. Явно доста неща са й изгорели на бабата
Между другото сега се прибирам и направо ми скъса нервите тая вечер. Тоя степ мотор съвсем се побърка май. Паля я държи си стабилен празен ход. Покарам малко и спра или пусна по инерция губи обороти до степен, че почват да премигва маслото и акумулатора. Подавам газ или включвам на скорост след което пак освобождавам и някога се оправя някога не. Като продължава да не се оправя някога се принуждавам да гася и паля отново след което 500 метра всичко е наред и после пак същия филм.
Преди да я прибера пред гаража пак и паднаха много оборотите, вдигнах набързо капака и в момента в който угасна видях, че чак тогава палеца на степ мотора се подаде и натисна дросела. Запалих пак всичко ОК и откачих буксата и врътнах 2 кръгчета на квартала и изчезнаха гореописаните проблеми. Мисълта ми е подлежи ли на почистване моторчето и дали ще се оправи? Че се съмнявам студена да държи хубав празен ход с откачена букса...мина ми и грубиянската идея да го махна и да си направя ръчен смукач, ама това е ще е в изключително краен случай
Та някакви насоки и идеи _________________ 1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989! |
|
Чет Май 19, 2011 1:11 am |
|
|
Регистриран на: 17 Фев 2010
Мнения: 131
Местожителство: Варна
|
|
|
Щом е моно-инжекция не мога да ти помогна много,а за крушките и преди това ти писах, стъпковото моторче ново е 120 лв.
Бих си разглобил старото и пробвам да го от ремонтирам, ако не става минавам на ново.
Може да напишеш точно каква е колата ти и с кой мотор. _________________ Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68' |
|
Чет Май 19, 2011 2:09 am |
|
|
Регистриран на: 22 Яну 2011
Мнения: 32
Местожителство: Бургас
|
|
|
Да проблема се реши с нов стъпков мотор. Стария му се беше счупил палеца на парчета...жегата от двигателя+годинките са му разказали играта. Иначе вътре има едно моторче, като на количка с дистанционно и освен да се счупи някоя пластмаса друго надали може да му стане.
Колата е Мк1 обаче мотора е сменян от 1.3 на 1.5 доколкото знам.
Не знам дали е от Уно или някой друг дърт Фиат.
Ще потърся някакъв номер на двигателя да видим какво ще излезе. _________________ 1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989! |
|
Чет Май 19, 2011 15:41 pm |
|
|
|