Fiat Uno Club Bulgaria Форуми



Часовете са според зоната GMT + 3 Часа
Предишната тема

Следващата тема
Напишете отговор Страница 1 от 1
    Унo Mк1: Рейка - луфт или втулки?
Автор Съобщение
white_shark
Кара Uno 55


Регистриран на: 22 Яну 2011
Мнения: 32
Местожителство: Бургас
Мнение Унo Mк1: Рейка - луфт или втулки? Отговорете с цитат
Пичове големи ядове имам с тая пуста рейка.
Като взех колата имаше чукане при движение по павета и разбити улици. Всичко беше и още си е здраво проблема се оказа във втулките на гребена на рейката. Не ми се занимаваше да се въргалям пред нас, а и не съм се занимавал с рейки и я оставих в сервиз да я направят...първото ми оставяне на кола в сервиз м/у другото Неспокоен Взех си я със сменени втулки+реглаж. Вътрешните накрайници били здрави и де факто само 2-те пластмаси са сменили, гресирали са я и толкова. Минаха се 2 месеца без никакви ядове и от 2-3 дена дочувам пак притропване. По-слабо от преди, но го има. При клатене на волана ляво-дясно се забелязва как прътите на вътр. накрайници излизащи от маншона имат някакъв минимален луфт нагоре надолу. С ръка не успявам да ги размърдам - само при мърдане на волана. Като сложа ръка на гумата и заклатя отново волана се усеща причукването по самата джанта с гумата.
Старата ми кола е с кормилна кутия и там работите ги чувам е ясна ама за тук ми трябва съвет,защото не съм пипал рейка досега.

Въпросът е: попаднал съм на някакви менташки втулки и са се смляли или просто говорим за луфт в гребена и оттам се получава това похлопване и мърдане на накрайниците??? Малко ми е нереално за 2 месеца да се износят при положение, че и пътищата в Бургас са читави. Четох в книгата и ми стана ясно, че няма винт за реглаж, ами капак и метални пластини под него. Общо взето нищо сложно,но искам да се допитам преди да взема инициативата в свои ръце.
Някой друг минал по тоя път?
_________________
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
fluid_88
Кара Uno turbo i.e


Регистриран на: 17 Фев 2010
Мнения: 131
Местожителство: Варна
Мнение Re: Рейка Отговорете с цитат
[quote="white_shark"]Пичове големи ядове имам с тая пуста рейка.
Като взех колата имаше чукане при движение по павета и разбити улици. Всичко беше и още си е здраво проблема се оказа във втулките на гребена на рейката. Не ми се занимаваше да се въргалям пред нас, а и не съм се занимавал с рейки и я оставих в сервиз да я направят...първото ми оставяне на кола в сервиз м/у другото Неспокоен Взех си я със сменени втулки+реглаж. Вътрешните накрайници били здрави и де факто само 2-те пластмаси са сменили, гресирали са я и толкова. Минаха се 2 месеца без никакви ядове и от 2-3 дена дочувам пак притропване. По-слабо от преди, но го има. При клатене на волана ляво-дясно се забелязва как прътите на вътр. накрайници излизащи от маншона имат някакъв минимален луфт нагоре надолу. С ръка не успявам да ги размърдам - само при мърдане на волана. Като сложа ръка на гумата и заклатя отново волана се усеща причукването по самата джанта с гумата.
Старата ми кола е с кормилна кутия и там работите ги чувам е ясна ама за тук ми трябва съвет,защото не съм пипал рейка досега.
Въпросът е: попаднал съм на някакви менташки втулки и са се смляли или просто говорим за луфт в гребена и оттам се получава това похлопване и мърдане на накрайниците??? Малко ми е нереално за 2 месеца да се износят про положение,че и пътищата в Бургас са читави.Четох в книгата и ми стана ясно,че няма винт за реглаж ами капак и метални пластини под него.Общо взето нищо сложно,но искам да се допитам преди да взема инициативата в свои ръце.
Някой друг минал по тоя път?[/quote]
Нещото което бих направил аз е да сваля рейката и да я огледам за износвания ако няма износвания бих сменил втулките с тези на Пирели.
http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=9&modif=301&amp=subcat=27&subcat=77&prod=3759&numenkl=2&show=1
ако след това има пак проблеми бих сменил цялата рейка все пак не е някаква цифромания.
http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=9&modif=301&cat=27&subcat=77&prod=3292&numenkl=2&show=1
_________________
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя
white_shark
Кара Uno 55


Регистриран на: 22 Яну 2011
Мнения: 32
Местожителство: Бургас
Мнение  Отговорете с цитат
Минах днес следобед през сервиза щото все пак като съм дал лев и съм в правото да направя един вид рекламация. Направо паднах...сменили
само едната втулка. Да съм отишъл и другата да направят. Потресен съм, защото в цената за ремонта влизаше и реглаж. По тяхната логика сега би трябвало да ида да сменят и другата втулка и пак да им оставя 30 лв. за нов реглаж. Няма да я бъде тая.
Честно казано изтървах момента да се заема аз. Разполагам с двор, а навънка вече заваляха дъждовете и стана студено за лежане по земята. Ще изкарам зимата без това ще има бая блъскане из ледовете и преспите и на пролет ще я сваля и или сам ще си я от ремонтирам, както аз си знам или дето казваш колега направо нова...аз знам, че не е цифра ама на...
Направо съм потресен от сервизи. Ей затова не посещавам такива места Много бесен Много бесен Много бесен
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Напишете отговор Страница 1 от 1
Идете на:  

 
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети