FIAT Punto Evo – еволюция на “точката”

Fiat Punto/500 и Abarth общности. Fiat Punto/Abarth срещи.
Всичко за моделите: Fiat Punto(176); Palio & Siena(178); Nuova Punto(188); Grande Punto & Punto Evo(199);
Fiat Idea(350); Fiat Doblo; Zastava 10; Fiat 500 (Type 312); Abarth 500/595/695; Abarth Grande Punto
Аватар
Avto Chasti
Нов
Мнения: 1
Регистриран на: 03 Фев 2016, 12:01
FIAT Punto Evo – еволюция на “точката”

Мнение от Avto Chasti »

Цялата силова структура на каросерията е непроменена, габаритите също. Но той е като подменен: предната броня се е разляла в самодоволна усмивка, формата на фаровете е по-хитра, а ефектно светещите в тъмното скоби на задните фарове примамват тези, които ви следват.
Наистина е Bella!

Както се казва, не само с красотата си привлича... но и с комфорта. Инженерите вероятно са изтезавали притежателите на Grande Punto, за да научат от тях какво биха искали да променят в автомобила. Пропуските са отстранени.
Багажникът на Punto Evo се отваря не само от купето, но и отвън, благодарение на бутона-емблема. Ако искате да научите как да се ремонтира колата си себе си, вижте това видео: https://www.youtube.com/watch?v=sYmkLoIwyC8

Трудно забележимите показатели на таблото се отстъпили мястото си на добре видими едри показатели, потънали в стилни кладенци; «квадратурата» на предното арматурно табло е изваяна от изтънчени извивки, седалките са по-комфортни.

Моторите? Това е истинска революция. Punto Evo дебютират с дизелите от второ поколение MultiJet, впръскващи гориво до осем пъти на цикъл вместо досегашните четири.

Задвижваният със 77 сили FIAT се чувства добре в италианския градски поток, пълен не със супер автомобили, а със супер мини, при това на предпенсионна възраст.
Да надмине някой литров двайсетгодишен роднина? Никакъв проблем, стига в играта да не се включи не твърде точният механизъм за избор на скорости.

Веднага щом напуснете улиците на курорта и излезете на магистралата, настроението пада.
С двама възрастни в купето 77-силовия автомобил лениво набира скорост след 110 км/ч, затова желанието за изпреварване се изпарява.

На предната броня са разположени фаровете против мъгла. Те не са обикновени, а адаптивни, с функция за осветяване на завоите.
Версията Sport лесно може да се разпознае по мрежестата решетка на радиатора с шестоъгълни «пити», докато решетката на Comfort е «насечена» хоризонтално.

Управляемостта не е еталонна, но е емоционална. Електроусилвателят има добра комуникация с волана, въпреки, че не се откроява с информативност.

Но както е известно, гаранция за икономичност е съвършената техника плюс стила на шофиране. Как да разберете къде грешите? С Punto Evo е елементарно.
Поставете флашката в USB-порта и копирайте данните за вашия стил на шофиране, събрани от системата eco:Drive. Сега преместете информацията на компютър и анализирайте разхода на гориво и изпускането на въглеродни емисии.
Най-талантливите ученици за година могат да спестят от гориво до 200 Евро!

Ето това е той – Fiat Punto Evo.

Информацията е предоставена от
:arrow: http://www.avtochastionline24.bg/fiat
Качествено, компетентно и евтино
https://www.avtochastionline24.bg/

Публикувай отговор