Страница 1 от 2

Спирачки на 1.5 SX i.e. 1990г.

Публикувано на: 12 Май 2007, 22:33
от Stuky
Здравейте колеги!

Както предполагам знаете и аз от скоро имам Уно и все още разучавам това-онова :) ... та искам ако е възможно да се възползвам от Вашия опит!

Конкретен случай: преди 70 км. смених предните накладки на Уното и колата започна да спира по-добре (ЛОГИЧНО :) ) но днес се позакачах с един пасат 1997г. по един булевард и явно съм натоварил спирачките защото започна много много силно да мирише на феродо дори в купето! Колата престана да спира почти - което е нормално при прегрели спирачки и т.н. Постреснах се честно казано :oops: спрях и видях че миришат предните спирачки ( не дай Боже да беше съединителя :) ) Задните накладки са определено за смяна - нямам ръчна а и барабаните едвам бяха загрели като ги пипнах след спирането - т.е. явно въобще нямам задни
спирачки. Вярно е и че дисковете ми не са първа младост, а не са и вентилирани даже :oops: ....

Та конкретно на въпроса - нормално ли е толкова бързо да прегреят предните спирачки на Уно?!?! Дори и с презумпцията, че нямам задни?!?! Какъв е Вашия опит в тази насока? И евентуално бихте ли ме посъветвали нещо - например да си взема вентилирани дискове ако има такива и евентуално в този случай трябва ли да сменям и спирачните апарати отпред?

Съвета за смяна на задните накладки се подразбира!!! :lol:

Благодаря предварително!!!

Поздрави!

Публикувано на: 15 Май 2007, 12:24
от H8ME
И аз го имам този проблем даже веднъж от прегряване ми завря спирачната течност и ми отказаха спирачките на шипка... та от какви фактори се влияе това 1. тънки спирачни дискове (моите като ги смених по бива работата) но да ти кажа ако тръгнеш да слагаш вентилирани задължително сменяш и апарати просто няма да се събере... 2. накладките трябва да са ти хубави при твърди накладки спирачките загряват бая по бързо... 3. спирачната течност като е стара много бързо загрява и става лошо така че си смени и спирачната течност с нова. За сега мога да ти помогна с това :)

Публикувано на: 15 Май 2007, 13:08
от Stuky
H8ME написа:И аз го имам този проблем даже веднъж от прегряване ми завря спирачната течност и ми отказаха спирачките на шипка... та от какви фактори се влияе това 1. тънки спирачни дискове (мойте като ги смених по бива работата) но да ти кажа ако тръгнеш да слагаш вентилирани задължително сменяш и апарати просто няма да се събере... 2. накладките трябва да са ти хубави при твърди накладки спирачките загряват бая по бързо... 3. спирачната течност като е стара мн бързо загрява и става лошо така че си смени и спирачната течност с нова. За сега мога да ти помогна с това :)
Мерси колега!
Ще имам препоръките ти предвид!
:)

Публикувано на: 15 Май 2007, 14:29
от as_novo
Та конкретно на въпроса- нормално ли е толкова бързо да прегреят предните спирачки на Уно?!?! Дори и с презумпцията, че нямам задни?!?!
:) Прегряват ти щото феродото не е читаво!Аз даже съм си махнал кантара за задните и натоварването е на 4-те гуми!!! :lol:И ми спира по добре колата!

Публикувано на: 18 Май 2007, 19:47
от Stuky
as_novo написа:
Та конкретно на въпроса - нормално ли е толкова бързо да прегреят предните спирачки на Уно?!?! Дори и с презумпцията, че нямам задни?!?!
:) Прегряват ти щото феродото не е читаво!Аз даже съм си махнал кантара за задните и натоварването е на 4-те гуми!!! :lol: И ми спира по добре колата!
Благодаря за този съвет колега - това май е доста добра идея!

Трудна ли е процедурата по махане на кантара? Ако ефекта наистина е толкова добър май си струва да опитам!

Мерси!