Страница 1 от 1

Проблем с парното на УНО-то

Публикувано на: 17 Апр 2008, 17:24
от baivan
Уното е 70 i.е. 1.4 с номер на двигателя 146C1.000. на бензин и газ!
При изключено парно, като че ли продължава да работи, особенно като загрее колата става доста топло.
Вентилатора е спрян и не духа, но при движение на колата малко или много подухва много горещ въздух само при дупките на стъклото, то всъщност така е нагласено и няма съвсем затворена степен.
Въпроса ми е дали работи парното или просто от някъде влиза горещ въздух от двигателя в купето ?
Има ли начин да разбера със сигурност дали работи парното - нещо като да се измери по-висока консумация на ток от акумулатора или нещо друго по-лесно? - то всъщност това най-много ме бърка, че се мъчи и акумулатора
излишно!

Публикувано на: 15 Юни 2008, 19:26
от baivan
Колеги, как се стига до парното на Уно-то, още го имам проблема определено парното работи, не мога да го изключа напълно, а и настанаха жеги и почна да става непоносимо.
Как се разглобява само около касетофона барчето или като гледам май всичко се маха пред кормилото, километраж, жабка, барче и.т.н., моля ако някой знае да напише, най вероятно е нещо дребно например жилото се е отпуснало или откачило - мисля че и сам ще се справя с проблема стига да не е много сложно разглобяването за да се стигне до парното?

Публикувано на: 15 Юни 2008, 23:31
от as_novo
при изключено парно, като че ли продължава да работи, особенно като загрее колата става доста топло.
..това в движение на колата или...защото като са ти отворени жалюзите, нали влиза студен вьздух,и минава през парното...да не би от него да ти грее вътре в купето?

Публикувано на: 30 Юли 2008, 15:14
от baivan
Да в движение само, явно наистина е от това, доколкото разбрах парното не се изключва напълно. И около жалюзите имало някакви уплътнения и те може би са се скапали, а може би най-вероятното според мен копчето не ги изключва или се е повредило жило или нещо такова.
Отказах се да я разглобявам, казаха ми че един път като се махне таблото и после може да стане паянтово и да дрънка при движение.

Долу в краката жалуза май нещо се е откачил - вее се свободно и с
никое копче не се мести , затворих го на ръка, стегнах с тел да не се отваря от само себе си при движение и сега е по-поносимо духа топло само под предното стъкло и като се отворят страничните стъкла почти не е проблем, а и рядко пътувам надълго, така че съм го зарязал засега.

Все пак ако някой има какво да каже по-въпроса да пише !

Публикувано на: 31 Юли 2008, 22:54
от FIRE NG
baivan написа:Отказах се да я разглобявам, казаха ми че един път като се махне таблото и после може да стане паянтово и да дрънка при движение.
С приятели сваляхме таблото на моето Уно, пак заради проблеми свързани с парното преди около три години, но поне при мен след свалянето и качването не тропа, а и таблото е закачено доста плътно към купето с ~8-10 винта.