Има ли Уно Турбо-та в София? |
Автор |
Съобщение |
Регистриран на: 01 Ное 2007
Мнения: 15
Местожителство: София
|
Има ли Уно Турбо-та в София? |
|
Здравейте,
Има ли притежатели на Уно турбо из София?
Ако има къде си ги правите, какво сте правили по тях и всяка друга обща информация?
Защото, освен моето съм виждал само още едно. _________________ '88 Fiat Uno 1.1 Fire |
|
Пет Мар 20, 2009 20:36 pm |
|
|
Регистриран на: 25 Апр 2007
Мнения: 147
Местожителство: Стара Загора
|
Re: Има ли Уно Турбо-та в София? |
|
[quote="BuRnacID"]Здравейте,
Има ли притежатели на уно турбо из София?
[/quote]
Аз се сещам само за две.На колегата НСО и едно червено МК2 - тунинговано. И двете са били на Италфеста миналата година. Скоро се продаваше едно с Пернишка рег. розово или лилаво беше, не се сещам. _________________ Fiat Uno Turbo i.e - EX
Fiat Punto Sporting |
|
Съб Мар 21, 2009 13:09 pm |
|
|
Регистриран на: 13 Окт 2008
Мнения: 37
Местожителство: София
|
|
|
Има, има ... Ама тия коли отдавна са станали съботно-неделно ретро хоби и затова може би не се виждат много из улиците. Иначе си се правят във всеки гараж като другите коли. Е, ако човек иска нещо по-така тунинг-мунинг трябва да търси и съответно вещи в занаята хора ... _________________ 1.8Т |
|
Съб Мар 21, 2009 15:45 pm |
|
|
Регистриран на: 01 Ное 2007
Мнения: 15
Местожителство: София
|
|
|
В такъв случай повечето време са в бокса защото наистина не съм виждал други пък, иначе аз моето го имам отскоро и аз също си го правя сам и понеже сега нямам друга кола си го карам, обаче има доста проблеми по него които искат много време и пари и за това ми се искаше да познавам някой които е запознат с тези машинки по-задълбочено от мен.
Затова и се чудех колко такива има из София _________________ '88 Fiat Uno 1.1 Fire |
|
Съб Мар 21, 2009 15:57 pm |
|
|
Регистриран на: 13 Окт 2008
Мнения: 37
Местожителство: София
|
|
|
Ами колега, какво да ти кажа ... То по улиците вече почти няма Уно-та в движение, пък камо ли турбо-та, които все пак са си редки екземпляри. И без това Фиатките като цяло не се славят като много надежни коли, пък какво остава за точно този модел и модификация, която едва ли някоя италианска баба е карала
Аз моето си го взех, защото имах мерак да покарам турбо автомобил без да правя някаква голяма инвестиция, каквато изисква всяка по-съвременна турбо кола - разни там нисани 200 sx, голфове или ибизи или пък турбо конверсия на атмосферка. Така че избора се свеждаше или до Уно турбо или Рено 5 турбо. Ренцата са още по-редки даже, като частите са супер скъпи, а и са карбураторни - разхода варира към 20-тина литра, което за мен е неприемливо. Така че се спрях на Уното и имах късмета да намеря доста читав за годините си екземпляр. Проблеми разбира се и при мен не липсват. Основно грижи създава електрическата инсталация - непрекъснато някой кабел окъсява и нещо ту свети - ту не свети - фар, стоп, мигач, бибитка, чистачки ... Но като си поиграеш, проследиш схемите и прокараш някое ново кабелче или почистиш връзките, се оправят нещата. Последно ми изчезна осветлението на таблото и ми отказа стрелката на бензиномера, но като остане време и на това ще му открия решението И другия ми основен проблем е скоростната кутия - синхронизатора на втора скорост се е прецакал и хрупа адски дразнещо.
Вече имам и втора кутия за части но нямам време да се занимавам да търся майстори да ми я оправят (това вече сам не мога да си оправя).
Така че общо взето мисля че тези Уно турбота са хубава играчка като за свободното време и то горе-долу на цената на един по-скъп gsm, но определено не бих искал да ми е основна кола и да разчитам ежедневно на нея. Тука принципа е един ден караш - три дена правиш
Но ако човек има малко излишни парички и желание, може да стане добър и сериозен турбо проект. Тук има интересни идеи по въпроса www.turbocollective.net
Ако мога да помогна за нещо съм насреща. Може някой път и някаква турбо среща за обмяна на опит да организираме
Поздрави! _________________ 1.8Т |
|
Съб Мар 21, 2009 21:39 pm |
|
|
|