Страница 3 от 5
Публикувано на: 12 Фев 2010, 16:07
от anto
я си дай номера на двигателя, че да не те подвеждам нещо

Публикувано на: 12 Фев 2010, 21:50
от pogko
Ремъка е сложен, ама стана късо имаше вода в комутатора и.......
Утре ще сменям комутатор и бобина.
Публикувано на: 12 Фев 2010, 21:56
от anto
ако номера ти е 146А, тези белези които съм ти дал не са за него.
Публикувано на: 12 Фев 2010, 23:22
от pogko
anto написа:ако номера ти е 146А, тези белези които съм ти дал не са за него.
Хах, ми човек ко да ти кажа.. не знам какъв е номера, не знам къде го пише, няма как и да го проверя защото, в талона пише Номер на двигател: Без номер

.
Забележка: Нестандартен номер на рама

:D и пише 1300 кубика...
Нищо общо, пълна схема, а иначе колата е 91-ва година карбуратор е и отстрани пише 60S...
От там съдя че е 1.1 не знам супер объркана е таз кола
Само да допълня твоите белези много повече се доближават до истината.. аз първоначално си мислех, че са другите, защото и аз гледах в аутодатата. Само, че като ми показа твоите снимки, там нещата много мязат на моята кола.
А пък сега след преинсталация на компа ми Аутодатата не тръгва и нямаше как да гледам.
Утре ще направя снимки и ще ти покажа двигателя ;)
Публикувано на: 13 Фев 2010, 08:56
от anto
Значи при теб остава кода на ДВГ-то да е 160А3.000, което ще рече 1100 куб (1116), 41 кв.(56 к.с.), без катализатор. Това май не е Fire и май няма защита от скъсване на ремъка, НО не съм сигурен

.
Иначе белезите са тези които съм ти дал.
Ако искаш пусни една снимка на ДВГ и на ангренажа да ги видя.
на моето пишеше 60S, но беше моно 1108 куб. Fire с катализатор
П.С.: освен, ако твоята не е преправена от моно-инж., на карбуратор. Пусни и номера на рамата да го проверим в епера.