Страница 2 от 2
Публикувано на: 31 Яну 2008, 20:18
от baivan
При мен има видим напредък, реших да сменя първо аспуха и гърнетата и се оказа, че ми се е откачил един датчик заварен за тръбите на аспуха, веднага след двигателя. Представлява, метален цилиндър с две кабелчета излизащи от него. След като ми го завариха наново и с новите гърнета - колата вече върви идеално на газ. Остава само проблема на бензин - той вече си е за компютърна диагностика, ще видим и там какво ще се окаже !
Публикувано на: 05 Мар 2008, 19:54
от chapat
Здравейте, това там с кабарчетата е (ламбда сонда), не съм сигурен дали се изписва точно така, но е това и тя дава информация на компютъра за горивото.
Аз, обаче не мога да разбера, дали тя ми е повредена защото и моите обороти(ниските) имат голямо колебание на ръба на гасненето са, а съм сигурен, че не е от това, че са ниски по принцип защото почна да прави тия номера преди нова година.
Публикувано на: 17 Апр 2008, 17:34
от baivan
При мен, не само това се оказа проблема. Оказа се и от дистрибуторната капачка, колата зимата седеше навън и се е образувал конденз и вътре клемите доста бяха клеясали, чак разядени, след смяна на капачката си заспа на газ.
На бензин пак си го имам проблема де, като позагрее и трябва да давам газ когато сменям скоростите, че иначе ми гасне, май тези проблеми са от TPS - потенциометъра, но понеже карам предимно на газ не го мисля толкова това.