Труден студен старт?
- RokFort
- Кара Uno 55
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29 Сеп 2007, 21:27
- Местоположение: Добрич
- Обратна връзка:
Труден студен старт?
Значи проблема ми е следния, сутрин когато слизам за работа въртя на стартер около 10-15 сек. с малко газ докато колата ми запали.
Мисля, че акумолатора ми е слаб или нещо такова, акумолатора ми е 40 ампер часа а по каталог май го дават да се карам минимум с 60 ампера, другото което е колата ми държи много ниски обороти при студен старт 800-900 при топъл двигател около 700-800 оборота, в един сервиз ми казаха, че стъпковото моторче за оборотите е за смяна.
Та питам кое е проблема, акумулатора, стартера, стъпково моторче ???

Мисля, че акумолатора ми е слаб или нещо такова, акумолатора ми е 40 ампер часа а по каталог май го дават да се карам минимум с 60 ампера, другото което е колата ми държи много ниски обороти при студен старт 800-900 при топъл двигател около 700-800 оборота, в един сервиз ми казаха, че стъпковото моторче за оборотите е за смяна.

Та питам кое е проблема, акумулатора, стартера, стъпково моторче ???

Турбооо! 
1987 FIAT Uno 1.3 i.e. Turbo

1987 FIAT Uno 1.3 i.e. Turbo
- RokFort
- Кара Uno 55
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29 Сеп 2007, 21:27
- Местоположение: Добрич
- Обратна връзка:
Добра казваш стари кочини, но колата е пълна инжекция не би трябвало да има проблеми с старта.
Имам и Сеат които е карбуратор и студ; мраз; пек пали от раз, също е стар, но няма проблеми с него.
А й предполагам 800-900 оборота не е нормално за студен двигател.
Забравих да кажа, че колата е 1.3 i.e. Turbo
Имам и Сеат които е карбуратор и студ; мраз; пек пали от раз, също е стар, но няма проблеми с него.
А й предполагам 800-900 оборота не е нормално за студен двигател.
Забравих да кажа, че колата е 1.3 i.e. Turbo

Турбооо! 
1987 FIAT Uno 1.3 i.e. Turbo

1987 FIAT Uno 1.3 i.e. Turbo