Дискотека - ел. инсталацията се е побъркала...
Уното е МК1 (набор`87 г.). Ами вчера уж по почистих още неща. Отляво на задния стоп има някакъв самоделен клеморед, който мисля да сменя. Едната крушка на стопа беше хлабава и я оправих. Значи има ефект - появиха ми се и двата стопа и габарита. Обаче нямам преден десен къс фар, така и не се появи. Обаче след всичкото ръчкане се прецака друго нещо - не иска да ми включва перката на охлаждането на радиатора Нещо явно съм размърдал покрай почистването на релетата.... Това трябва да го оправя, че в тия задръствания е жизнено важно. Ами така е с толкова стара кола - едно се оправи, друго се развали. То като погледнеш всички кабели как са се спекли от годините и са станали като пластмаси - едва се огъват ...nikolai_slavista написа:Така мога да ти кажа къде да почистиш и би могло да ти се оправи ама не знам твоето уно МК1 или МК2 е, ама няма значение то моето е на едно и също място.
Значи отваряш багажника някъде отзад мисля че беше от към левия стоп там има маси и е хубаво да ги почистиш и да поугънеш пластинките така, че да ти дава по-добър контакт.
И се надявам да се оправи работата така.
Иначе къде точно са тези маси със пластинките? Аз намерих едни които са вързани направо към купето с болтове. Тях ги почистих....
Поздрави!
1.8Т
-
- Кара Uno 55
- Мнения: 48
- Регистриран на: 16 Юли 2008, 08:36
- Местоположение: Варна
При Мк1 отпред на роговете има един клеморед за масите, провери го и почисти. В оригинал от там взимат маса фарове, халогени мигачи и др.GT_power написа: Уното е МК1 (набор`87 г.). Ами вчера уж по почистих още неща. Отляво на задния стоп има някакъв самоделен клеморед, който мисля да сменя. Едната крушка на стопа беше хлабава и я оправих. Значи има ефект - появиха ми се и двата стопа и габарита. Обаче нямам преден десен къс фар, така и не се появи. Обаче след всичкото ръчкане се прецака друго нещо - не иска да ми включва перката на охлаждането на радиатора Нещо явно съм размърдал покрай почистването на релетата.... Това трябва да го оправя, че в тия задръствания е жизнено важно. Ами така е с толкова стара кола - едно се оправи, друго се развали. То като погледнеш всички кабели как са се спекли от годините и са станали като пластмаси - едва се огъват ...
Иначе къде точно са тези маси със пластинките? Аз намерих едни които са вързани направо към купето с болтове. Тях ги почистих....
Поздрави!
Fiat Uno turbo i.e Mk1
Чистих, чистих ... Оправих стоповете и мигачите. Остана само десен габарит и дясна къса светлина ... Това ме мъчи сега. И перката на радиатора - и там има нещо кофти. Миналата седмица не въртеше - днес покарах малко колата и си завъртя перката, без да съм пипал нищо. Веднъж тръгне, веднъж не ... Явно и там има нещо по токовете ...
14.12.08г. - днес оправих и перката - една букса се беше измъкнала. Остава ми само десния къс фар. От него върви един сив кабел по който няма ток. Предполагам че някъде е прекъснат. Не идва ток и до предпазителчето на късия десен (те на лиса на два отделни 10 амперови). Дали може да ми дадете линк към цветна схема на ел. инсталацията за да проследя откъде минава кабела за късите По схемата на haynes въобще не мога да се ориентирам ...
14.12.08г. - днес оправих и перката - една букса се беше измъкнала. Остава ми само десния къс фар. От него върви един сив кабел по който няма ток. Предполагам че някъде е прекъснат. Не идва ток и до предпазителчето на късия десен (те на лиса на два отделни 10 амперови). Дали може да ми дадете линк към цветна схема на ел. инсталацията за да проследя откъде минава кабела за късите По схемата на haynes въобще не мога да се ориентирам ...
1.8Т
-
- Кара Uno 45 Fire
- Мнения: 16
- Регистриран на: 20 Фев 2009, 21:35
- Местоположение: Велико Търново
Здравейте,
Казвам се Николай Вътев и карам Уно Турбо
Имам абсолютно същия проблем:)
Колата ми стана дискотека, също като твоята.
И аз чистя клеми и затягам маси, ама нямам особен успех.
Имам особено голям проблем от вчера. Паля сутринта, но само се опита да запали и край - въртя, ама никакво препукване дори.
Съмнявам се в бобината или комутатора, защото няма искра от централния кабел, който тръгва от бобината.
Ако някой може да помогне ще му бъда благодарен.
Казвам се Николай Вътев и карам Уно Турбо
Имам абсолютно същия проблем:)
Колата ми стана дискотека, също като твоята.
И аз чистя клеми и затягам маси, ама нямам особен успех.
Имам особено голям проблем от вчера. Паля сутринта, но само се опита да запали и край - въртя, ама никакво препукване дори.
Съмнявам се в бобината или комутатора, защото няма искра от централния кабел, който тръгва от бобината.
Ако някой може да помогне ще му бъда благодарен.
1987 Fiat Uno 1.3 T i.e