Изчезнаха ми токовете на Уното 1.3D, 84 г.
стартера върти ли или не може да захапе? Пак ли загуби тоци, като предния път? Да не би проблема да е нещо в помпата, че ти си дизел, я да и пада горивото и да въртиш, но да не пали, мръсни филтри или нафта, като се утаи мръсотията и пали, с малко нафта в резервоара и помпата смуче боклуци? На помпата има електронен жигльор, като падне напрежението на акумулатора и спира притока на гориво, нещо той да не работи? Оранжев кабел, излизащ от контактния ключ-влизащ в релето на подгряващите свещи и излизащ от релето и отива в клапана на помпата -замери, дори и с пробна лампа, дали отваря този клапан. Подгряващите свещи как са, дали всички работят?
И все си мисля за контактния ключ, нещо да не работи там, както трябва. 10 пъти да е добре, на 11-тия да не пуска ток до релето или клапана и има да си въртиш...Поразгледай тези неща и ако не пак ще умуваме. Да знаеш, че не съм се занимавал с уно дизел и това е само от книгата за уно и мои предположения и дано да съм помогнал. Поздрави.
И все си мисля за контактния ключ, нещо да не работи там, както трябва. 10 пъти да е добре, на 11-тия да не пуска ток до релето или клапана и има да си въртиш...Поразгледай тези неща и ако не пак ще умуваме. Да знаеш, че не съм се занимавал с уно дизел и това е само от книгата за уно и мои предположения и дано да съм помогнал. Поздрави.
rokoko
аа
ами не съм от София и не мога да помогна, поразпитай приятели с дизели или тук, във форума някой колега от София да помага. Поздрави.
rokoko
таратайката ми неще да запали отново и не знам какво и стана направо се побърках, дърпа токовете на акумулатора като ламя, слагам ключа въртя малко да опитам да запали, не иска да отлепи въобще, след това меря акумулатора и той е паднал на 11 волта от какво ли може да е станало това при положение, че не е каран а това го направи изведнъж......
1984 Fiat Uno 1.3D
пробвай с друг акумулатор, явно този се скапва и като запали - дали зарежда динамото по книга при +20 градуса на въздуха динамото дава 14.0-14.3 волта ток; Сега е около 0 градуса навън, тока трябва да е около 14.5-14.8 волта. Ако не зарежда - на ел. майстор или сваляй динамото и обслужвай - смяна четки, лагер или втулки, смазвай с грес
и смяна на регулатора на напрежението-той е на задната страна на корпуса на динамото и може и само него да свалиш и да смениш. А може и слаба маса да имаш някъде, клемите добре ли са почистени, стегнати...но волтажа щом е паднал-проба със зареден акумулатор.
и смяна на регулатора на напрежението-той е на задната страна на корпуса на динамото и може и само него да свалиш и да смениш. А може и слаба маса да имаш някъде, клемите добре ли са почистени, стегнати...но волтажа щом е паднал-проба със зареден акумулатор.
rokoko