Разяснения за Уно Мк1
уноооооо
Днес се занимавах по-подробно със жилата на ръчната - дългото жило отиващо във дясното колело е добре, но лявото колело с късото жило не иска да кове , но това е на проба на място, на пътя и двете не държат, ако още малко натегна ръчната, дясното колело ще блокира дори със пусната ръчна и се чудя какво да правя
На кой зъб ти кове ръчната?
С осветлението не съм се занимавал, отказа ми централното заключване - китайски модел и не мога да я заключа 3 дена, а заводските ключалки са заварени , оказа се едно изгоряло съпротивление, днес го смених, засега работи.
Осветлението тези дни ще го погледна .
Открих и два теча на спирачна течност - от тройника на задния мост, късата тръбичка към задно дясно колело и от едната тръбичка влизаща в кантара - на две съм дали да не го махна, той и без друго е без лост и пружина
Ти що не си казал, че имаш тема в тунинг.бг, от раз я прочетох, слушай Тошко, много е начетен пича или е майстор с висше образование или самоук на метода проба-грешка, утре ще купя къса жигулска тръба за спирачките и ще има смяна...при теб нещата как са?
На кой зъб ти кове ръчната?
С осветлението не съм се занимавал, отказа ми централното заключване - китайски модел и не мога да я заключа 3 дена, а заводските ключалки са заварени , оказа се едно изгоряло съпротивление, днес го смених, засега работи.
Осветлението тези дни ще го погледна .
Открих и два теча на спирачна течност - от тройника на задния мост, късата тръбичка към задно дясно колело и от едната тръбичка влизаща в кантара - на две съм дали да не го махна, той и без друго е без лост и пружина
Ти що не си казал, че имаш тема в тунинг.бг, от раз я прочетох, слушай Тошко, много е начетен пича или е майстор с висше образование или самоук на метода проба-грешка, утре ще купя къса жигулска тръба за спирачките и ще има смяна...при теб нещата как са?
rokoko
- fluid_88
- Кара Uno turbo i.e
- Мнения: 131
- Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: уноооооо
Тошко е любител като мен и си пишем с някой работи е в час с други не, колата ми е хоби и като има време се занимавам с нея седи си в гараж и така имам достатачно коли който да карамrokoko написа:Днес се занимавах по-подробно със жилата на ръчната - дългото жило отиващо във дясното колело е добре, но лявото колело с късото жило не иска да кове , но това е на проба на място, на пътя и двете не държат, ако още малко натегна ръчната, дясното колело ще блокира дори със пусната ръчна и се чудя какво да правя
На кой зъб ти кове ръчната?
С осветлението не съм се занимавал, отказа ми централното заключване -китайски модел и не мога да я заключа 3 дена, а заводските ключалки са заварени , оказа се едно изгоряло съпротивление, днес го смених, засега работи.
Осветлението тези дни ще го погледна .
Открих и два теча на спирачна течност - от тройника на задния мост, късата тръбичка към задно дясно колело и от едната тръбичка влизаща в кантара - на две съм дали да не го махна, той и без друго е без лост и пружина
Ти що не си казал, че имаш тема в тунинг.бг, от раз я прочетох, слушай Тошко, много е начетен пича или е майстор с висше образование или самоук на метода проба-грешка, утре ще купя къса жигулска тръба за спирачките и ще има смяна...при теб нещата как са?
По повод спирачките, ако кантара ти го няма или не работи по добре е да си направиш кранче и да настроиш усилието на задните спирачки да е, както си го дават, мисля че беше 70/30, иначе задницата тръгва яко в завой и не става за каране от личен опит.
За ръчната прегледай дали не мърда бронята на жилото и от там да се губи, дясното е изчислено с това колело да го дърпа дългото, като да предава към двете еднакво огледай и там.
Прегледай съпортите там, където се закача жилото дали работят правилно, аз бих ги свалил задните апарати и да мина обстойно над тях, не очаквай задните колела да коват описах по-горе защо.
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
- white_shark
- Кара Uno 55
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
- Местоположение: Бургас
Колеги, Фиатката пропуска вода. Преди половин час се прибирам в най-големия дъжд и отляво по облицовката на колонката се стичаха капки - предполагам е от уплътнението.
Светнах с телефона и видях, че капе и отдолу от снопа с кабели към бушонното табло,което вече си е притеснително. Като изсъхне смятам да надигна уплътнението с отвертка и с пистолет със силикон да го напълня, така че да залепне.
Само, че не ми се стори, че водата от колонката се стича чак до кабелите под таблото. Явно има и друга пробойна. Дренажа пред челното стъкло е отпушен и се изтича оттам. Има ли някакво типично място откъде може да влиза водата, защото и на Мк2-то ми се е случвало в голям порой да ми прокапе в краката пак откъм бушоните. Някой имал ли е сходен проблем и как го е разрешил?
Светнах с телефона и видях, че капе и отдолу от снопа с кабели към бушонното табло,което вече си е притеснително. Като изсъхне смятам да надигна уплътнението с отвертка и с пистолет със силикон да го напълня, така че да залепне.
Само, че не ми се стори, че водата от колонката се стича чак до кабелите под таблото. Явно има и друга пробойна. Дренажа пред челното стъкло е отпушен и се изтича оттам. Има ли някакво типично място откъде може да влиза водата, защото и на Мк2-то ми се е случвало в голям порой да ми прокапе в краката пак откъм бушоните. Някой имал ли е сходен проблем и как го е разрешил?
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!