Изчезнаха ми токовете на Уното 1.3D, 84 г.
-
rokoko
- Кара Uno 1.0 i.e
- Мнения: 194
- Регистриран на: 05 Мар 2008, 17:48
- Местоположение: Каварна
Стартера върти ли или не може да захапе?
Пак ли загуби тоци, като предния път?
Да не би проблема да е нещо в помпата, че ти си дизел, я да и пада горивото и да въртиш, но да не пали, мръсни филтри или нафта, като се утаи мръсотията и пали, с малко нафта в резервоара и помпата смуче боклуци?
На помпата има електронен жигльор, като падне напрежението на акумулатора и спира притока на гориво, нещо той да не работи?
Оранжев кабел, излизащ от контактния ключ-влизащ в релето на подгряващите свещи и излизащ от релето и отива в клапана на помпата.
Замери, дори и с пробна лампа, дали отваря този клапан.
Подгряващите свещи как са, дали всички работят?
И все си мисля за контактния ключ, нещо да не работи там, както трябва. 10 пъти да е добре, на 11-тия да не пуска ток до релето или клапана и има да си въртиш...Поразгледай тези неща и ако не пак ще умуваме. Да знаеш, че не съм се занимавал с Уно дизел и това е само от книгата за Уно и мои предположения и дано да съм помогнал. Поздрави.
Пак ли загуби тоци, като предния път?
Да не би проблема да е нещо в помпата, че ти си дизел, я да и пада горивото и да въртиш, но да не пали, мръсни филтри или нафта, като се утаи мръсотията и пали, с малко нафта в резервоара и помпата смуче боклуци?
На помпата има електронен жигльор, като падне напрежението на акумулатора и спира притока на гориво, нещо той да не работи?
Оранжев кабел, излизащ от контактния ключ-влизащ в релето на подгряващите свещи и излизащ от релето и отива в клапана на помпата.
Замери, дори и с пробна лампа, дали отваря този клапан.
Подгряващите свещи как са, дали всички работят?
И все си мисля за контактния ключ, нещо да не работи там, както трябва. 10 пъти да е добре, на 11-тия да не пуска ток до релето или клапана и има да си въртиш...Поразгледай тези неща и ако не пак ще умуваме. Да знаеш, че не съм се занимавал с Уно дизел и това е само от книгата за Уно и мои предположения и дано да съм помогнал. Поздрави.
rokoko
1986. Фиат Уно 1.0 FIRE
1986. Фиат Уно 1.0 FIRE
-
shumacher
- Кара Uno 45 Fire
- Мнения: 18
- Регистриран на: 20 Ное 2009, 00:20
- Местоположение: София
-
rokoko
- Кара Uno 1.0 i.e
- Мнения: 194
- Регистриран на: 05 Мар 2008, 17:48
- Местоположение: Каварна
-
shumacher
- Кара Uno 45 Fire
- Мнения: 18
- Регистриран на: 20 Ное 2009, 00:20
- Местоположение: София
таратайката ми неще да запали отново и не знам какво и стана направо се побърках, дърпа токовете на акумулатора като ламя, слагам ключа въртя малко да опитам да запали, не иска да отлепи въобще, след това меря акумулатора и той е паднал на 11 волта
от какво ли може да е станало това при положение, че не е каран а това го направи изведнъж...
1984 Fiat Uno 1.3D
-
rokoko
- Кара Uno 1.0 i.e
- Мнения: 194
- Регистриран на: 05 Мар 2008, 17:48
- Местоположение: Каварна
Пробвай с друг акумулатор, явно този се скапва и като запали. Дали зарежда динамото?
По книга при +20 градуса на въздуха динамото дава 14.0-14.3 волта ток. Сега е около 0 градуса навън, тока трябва да е около 14.5-14.8 волта.
Ако не зарежда отиди на ел. майстор или сваляй динамото и обслужвай - смяна четки, лагер или втулки, смазвай с грес и смяна на регулатора на напрежението - той е на задната страна на корпуса на динамото и може само него да свалиш и да смениш.
А може и слаба маса да имаш някъде, клемите добре ли са почистени, стегнати, но волтажа щом е паднал - проба със зареден акумулатор.
По книга при +20 градуса на въздуха динамото дава 14.0-14.3 волта ток. Сега е около 0 градуса навън, тока трябва да е около 14.5-14.8 волта.
Ако не зарежда отиди на ел. майстор или сваляй динамото и обслужвай - смяна четки, лагер или втулки, смазвай с грес и смяна на регулатора на напрежението - той е на задната страна на корпуса на динамото и може само него да свалиш и да смениш.
А може и слаба маса да имаш някъде, клемите добре ли са почистени, стегнати, но волтажа щом е паднал - проба със зареден акумулатор.
rokoko
1986. Фиат Уно 1.0 FIRE
1986. Фиат Уно 1.0 FIRE