Има ли Уно Турбо-та в София?
Има ли Уно Турбо-та в София?
Здравейте,
Има ли притежатели на Уно турбо из София?
Ако има къде си ги правите, какво сте правили по тях и всяка друга обща информация?
Защото, освен моето съм виждал само още едно.
Има ли притежатели на Уно турбо из София?
Ако има къде си ги правите, какво сте правили по тях и всяка друга обща информация?
Защото, освен моето съм виждал само още едно.
'88 Fiat Uno 1.1 Fire
Re: Има ли Уно Турбо-та в София?
Аз се сещам само за две.На колегата НСО и едно червено МК2 - тунинговано. И двете са били на Италфеста миналата година. Скоро се продаваше едно с Пернишка рег. розово или лилаво беше, не се сещам.BuRnacID написа:Здравейте,
Има ли притежатели на уно турбо из София?
Fiat Uno Turbo i.e - EX
Fiat Punto Sporting
Fiat Punto Sporting
В такъв случай повечето време са в бокса защото наистина не съм виждал други пък, иначе аз моето го имам отскоро и аз също си го правя сам и понеже сега нямам друга кола си го карам, обаче има доста проблеми по него които искат много време и пари и за това ми се искаше да познавам някой които е запознат с тези машинки по-задълбочено от мен.
Затова и се чудех колко такива има из София
Затова и се чудех колко такива има из София
'88 Fiat Uno 1.1 Fire
Ами колега, какво да ти кажа ... То по улиците вече почти няма Уно-та в движение, пък камо ли турбо-та, които все пак са си редки екземпляри. И без това Фиатките като цяло не се славят като много надежни коли, пък какво остава за точно този модел и модификация, която едва ли някоя италианска баба е карала
Аз моето си го взех, защото имах мерак да покарам турбо автомобил без да правя някаква голяма инвестиция, каквато изисква всяка по-съвременна турбо кола - разни там нисани 200 sx, голфове или ибизи или пък турбо конверсия на атмосферка. Така че избора се свеждаше или до Уно турбо или Рено 5 турбо. Ренцата са още по-редки даже, като частите са супер скъпи, а и са карбураторни - разхода варира към 20-тина литра, което за мен е неприемливо. Така че се спрях на Уното и имах късмета да намеря доста читав за годините си екземпляр. Проблеми разбира се и при мен не липсват. Основно грижи създава електрическата инсталация - непрекъснато някой кабел окъсява и нещо ту свети - ту не свети - фар, стоп, мигач, бибитка, чистачки ... Но като си поиграеш, проследиш схемите и прокараш някое ново кабелче или почистиш връзките, се оправят нещата. Последно ми изчезна осветлението на таблото и ми отказа стрелката на бензиномера, но като остане време и на това ще му открия решението
И другия ми основен проблем е скоростната кутия - синхронизатора на втора скорост се е прецакал и хрупа адски дразнещо.
Вече имам и втора кутия за части но нямам време да се занимавам да търся майстори да ми я оправят (това вече сам не мога да си оправя).
Така че общо взето мисля че тези Уно турбота са хубава играчка като за свободното време и то горе-долу на цената на един по-скъп gsm, но определено не бих искал да ми е основна кола и да разчитам ежедневно на нея. Тука принципа е един ден караш - три дена правиш
Но ако човек има малко излишни парички и желание, може да стане добър и сериозен турбо проект. Тук има интересни идеи по въпроса www.turbocollective.net
Ако мога да помогна за нещо съм насреща. Може някой път и някаква турбо среща за обмяна на опит да организираме
Поздрави!

Аз моето си го взех, защото имах мерак да покарам турбо автомобил без да правя някаква голяма инвестиция, каквато изисква всяка по-съвременна турбо кола - разни там нисани 200 sx, голфове или ибизи или пък турбо конверсия на атмосферка. Така че избора се свеждаше или до Уно турбо или Рено 5 турбо. Ренцата са още по-редки даже, като частите са супер скъпи, а и са карбураторни - разхода варира към 20-тина литра, което за мен е неприемливо. Така че се спрях на Уното и имах късмета да намеря доста читав за годините си екземпляр. Проблеми разбира се и при мен не липсват. Основно грижи създава електрическата инсталация - непрекъснато някой кабел окъсява и нещо ту свети - ту не свети - фар, стоп, мигач, бибитка, чистачки ... Но като си поиграеш, проследиш схемите и прокараш някое ново кабелче или почистиш връзките, се оправят нещата. Последно ми изчезна осветлението на таблото и ми отказа стрелката на бензиномера, но като остане време и на това ще му открия решението

Вече имам и втора кутия за части но нямам време да се занимавам да търся майстори да ми я оправят (това вече сам не мога да си оправя).
Така че общо взето мисля че тези Уно турбота са хубава играчка като за свободното време и то горе-долу на цената на един по-скъп gsm, но определено не бих искал да ми е основна кола и да разчитам ежедневно на нея. Тука принципа е един ден караш - три дена правиш

Но ако човек има малко излишни парички и желание, може да стане добър и сериозен турбо проект. Тук има интересни идеи по въпроса www.turbocollective.net
Ако мога да помогна за нещо съм насреща. Може някой път и някаква турбо среща за обмяна на опит да организираме

Поздрави!
1.8Т