Има ли Уно Турбо-та в София?

Общ форум за всякакви теми и разсъждения.
BuRnacID
Кара Uno 45 Fire
Мнения: 15
Регистриран на: 01 Ное 2007, 09:47
Местоположение: София
Има ли Уно Турбо-та в София?

Мнение от BuRnacID »

Здравейте,
Има ли притежатели на Уно турбо из София?
Ако има къде си ги правите, какво сте правили по тях и всяка друга обща информация?

Защото, освен моето съм виждал само още едно.
'88 Fiat Uno 1.1 Fire
Аватар
uno stz
Администратор
Мнения: 147
Регистриран на: 25 Апр 2007, 20:08
Местоположение: Стара Загора
Re: Има ли Уно Турбо-та в София?

Мнение от uno stz »

BuRnacID написа:Здравейте,
Има ли притежатели на уно турбо из София?
Аз се сещам само за две.На колегата НСО и едно червено МК2 - тунинговано. И двете са били на Италфеста миналата година. Скоро се продаваше едно с Пернишка рег. розово или лилаво беше, не се сещам.
Fiat Uno Turbo i.e - EX
Fiat Punto Sporting
GT_power
Кара Uno 55
Мнения: 37
Регистриран на: 13 Окт 2008, 12:25
Местоположение: София

Мнение от GT_power »

Има, има ... Ама тия коли отдавна са станали съботно-неделно ретро хоби и затова може би не се виждат много из улиците. Иначе си се правят във всеки гараж като другите коли. Е, ако човек иска нещо по-така тунинг-мунинг трябва да търси и съответно вещи в занаята хора ...
1.8Т
BuRnacID
Кара Uno 45 Fire
Мнения: 15
Регистриран на: 01 Ное 2007, 09:47
Местоположение: София

Мнение от BuRnacID »

В такъв случай повечето време са в бокса защото наистина не съм виждал други пък, иначе аз моето го имам отскоро и аз също си го правя сам и понеже сега нямам друга кола си го карам, обаче има доста проблеми по него които искат много време и пари и за това ми се искаше да познавам някой които е запознат с тези машинки по-задълбочено от мен.
Затова и се чудех колко такива има из София
'88 Fiat Uno 1.1 Fire
GT_power
Кара Uno 55
Мнения: 37
Регистриран на: 13 Окт 2008, 12:25
Местоположение: София

Мнение от GT_power »

Ами колега, какво да ти кажа ... То по улиците вече почти няма Уно-та в движение, пък камо ли турбо-та, които все пак са си редки екземпляри. И без това Фиатките като цяло не се славят като много надежни коли, пък какво остава за точно този модел и модификация, която едва ли някоя италианска баба е карала :lol:

Аз моето си го взех, защото имах мерак да покарам турбо автомобил без да правя някаква голяма инвестиция, каквато изисква всяка по-съвременна турбо кола - разни там нисани 200 sx, голфове или ибизи или пък турбо конверсия на атмосферка. Така че избора се свеждаше или до Уно турбо или Рено 5 турбо. Ренцата са още по-редки даже, като частите са супер скъпи, а и са карбураторни - разхода варира към 20-тина литра, което за мен е неприемливо. Така че се спрях на Уното и имах късмета да намеря доста читав за годините си екземпляр. Проблеми разбира се и при мен не липсват. Основно грижи създава електрическата инсталация - непрекъснато някой кабел окъсява и нещо ту свети - ту не свети - фар, стоп, мигач, бибитка, чистачки ... Но като си поиграеш, проследиш схемите и прокараш някое ново кабелче или почистиш връзките, се оправят нещата. Последно ми изчезна осветлението на таблото и ми отказа стрелката на бензиномера, но като остане време и на това ще му открия решението :) И другия ми основен проблем е скоростната кутия - синхронизатора на втора скорост се е прецакал и хрупа адски дразнещо.

Вече имам и втора кутия за части но нямам време да се занимавам да търся майстори да ми я оправят (това вече сам не мога да си оправя).
Така че общо взето мисля че тези Уно турбота са хубава играчка като за свободното време и то горе-долу на цената на един по-скъп gsm, но определено не бих искал да ми е основна кола и да разчитам ежедневно на нея. Тука принципа е един ден караш - три дена правиш 8)

Но ако човек има малко излишни парички и желание, може да стане добър и сериозен турбо проект. Тук има интересни идеи по въпроса www.turbocollective.net

Ако мога да помогна за нещо съм насреща. Може някой път и някаква турбо среща за обмяна на опит да организираме 8)
Поздрави!
1.8Т

Публикувай отговор